ساندبار جدید یاماها SR-C30A معرفی شد

ساندبار جدید یاماها SR-C30A معرفی شد

یاماها ساندبار جمع و جور با ساب ووفر بی سیم و قیمت مقرون به صرفه را معرفی کرده که قرار است در ماه اکتبر عرضه شود. ساندبار یاماها SR-C30A قیمتی کمتر از Sonos Ray دارد که استاندارد طلایی برای ساندبارهای ارزان قیمت است.

Yamaha SR-C30A با ویژگی‌های اضافی نسبت به Sonos Ray ارائه می‌شود که به آن مزیت رقابتی می‌دهد. دارای اتصال HDMI ARC، پخش استریم بلوتوث و ساب ووفر بی سیم برای خروجی باس بالا است. ساندبار همراه با ساب ووفر بی سیم کاملا جمع و جور به نظر می رسد. این سیستم با تلویزیون‌های 32 اینچی و مدل‌های بزرگ‌تر کار می‌کند و ساب ووفر می‌تواند به خوبی در یک فضای کوچک قرار بگیرد.

SR-C30A دارای دو درایور 4.6 سانتی متری در ساب ووفر بی سیم است. ساندبار دارای قابلیت‌های صدای فراگیر مجازی بوده که با استفاده از برنامه قابل کنترل است. اینکه چگونه این با حداقل تعداد درایورها ترکیب می شود، باید منتظر ماند. برخلاف Sonos Ray، هیچ اتصال Wi-Fi یا قابلیت پخش استریم برای SR-C30A وجود ندارد. با این حال، اتصال بلوتوث چند نقطه ای به این معنی است که می توانید بین ورودی های مختلف مانند تلفن هوشمند خود یا Amazon Echo Dot سوئیچ کنید.

برخی دیگر از ساندبارهای مقرون به صرفه یاماها که در حال حاضر در بازار هستند SR-B20A و SR-C20A می باشند. هر دو مدل دارای خروجی قابل توجهی هستند، بنابراین امیدهای مشابهی را برای SR-C30A افزایش می دهد. یاماها SR-C30A در ماه اکتبر و با قیمت 279 دلار عرضه خواهد شد. قیمت مقرون به صرفه آن می تواند بر کیفیت ارائه شده در دستگاه را تکذیب کند. ما منتظر انتشار رسمی ساندبار هستیم تا مشخص شود دستگاه مناسبی است یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساندبار جدید یاماها SR-C30A معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *