آغاز فروش مدل ریفربیشد گلکسی S21 با قیمت کمتر

آغاز فروش مدل ریفربیشد گلکسی S21 با قیمت کمتر

سامسونگ سال گذشته گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا را عرضه کرد که تا پیش از عرضه سری گلکسی اس 22 در ماه فوریه، همچنان پرچم‌دار دستگاه‌های این شرکت بودند. اکنون که این شرکت بیش از یک سال است که سری S21 را به فروش می رساند و احتمالاً بسیاری از آنها را در معاملات S22 در اختیار دارد، سامسونگ شروع به فروش نسخه های ریفربیشد شده با قیمت های پایین تر کرده است.

برنامه «Re-Newed» سامسونگ سال‌هاست که در حال حاضر وجود دارد، اما از روز جمعه، این شرکت پیش‌فروش‌های مدل‌های گلکسی S21 را آغاز کرد، پیش‌فروش‌ها برای گوشی‌هایی که یک سال از عمرشان می‌گذرد. گلکسی اس 21 ساده با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 675 دلار (124 دلار کمتر از مدل اصلی )، گلکسی اس 21 پلاس با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی 850 دلار (149 دلار کمتر از مدل اصلی ) و گلکسی اس 21 اولترا 128 گیگابایت، 1000 دلار (200 دلار زیر قیمت اصلی) در دسترس هستند. قابل ذکر است که Galaxy S21 FE (“نسخه فن”) هنوز در دسترس نیست.

برنامه “Re-Newed” نسبت به اکثر گوشی های ریفربیشد شده کمی به تجربه جدید گوشی های هوشمند نزدیک تر است. دستگاه‌ها یک باتری کاملاً جدید و شماره IMEI، آخرین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار از پیش نصب شده، و «بازرسی کیفیت 132 نقطه‌ای توسط مهندسان در یکی از تأسیسات سامسونگ» دریافت می‌کنند. دستگاه های Re-Newed نیز مانند دستگاه های جدید مشمول گارانتی یک ساله می شوند.

دستگاه‌های ریفربیشد معمولاً راهی عالی برای صرفه‌جویی در هزینه خرید گوشی‌های هوشمند هستند، اما شاید به دلیل فرآیند تعمیر و بررسی کامل، Re-Newed گلکسی اس 21 بسیار نزدیک به چیزی است که برای یک گوشی جدید Galaxy S22 می‌پردازید. به عنوان مثال، گلکسی اس 22 سطح ساده در حال حاضر 700 دلار است که تنها 25 دلار بیشتر از گلکسی اس 21 ریفربیشد شده است.

با این حال، سامسونگ این معامله را برای چند روز شیرین تر می کند و اگر از هم اکنون تا 21 آوریل یک مدل را بخرید، 100 دلار اعتبار فروشگاه سامسونگ دریافت خواهید کرد. چند قاب و لوازم جانبی برای سری گلکسی اس 21 هنوز در سایت سامسونگ موجود است که می‌توانید از آن اعتبار استفاده کنید، یا می‌توانید دیگر موارد را بدست آورید.

بیشتر بخوانید  در تاریخ 18 مرداد منتظر رونمایی رسمی از گلکسی نوت 9 سامسونگ باشید

در اخباری مرتبط سامسونگ به زودی گوشی هوشمند گلکسی کوانتوم دیگری را در کشور کره جنوبی عرضه خواهد کرد. در حالی که گوشی های قبلی سری گلکسی کوانتوم بر اساس دستگاه های سری گلکسی A بودند، سامسونگ این بار این روند را تغییر داده است.

گلکسی کوانتوم 3 در کره جنوبی معرفی شده و به زودی به شبکه مخابراتی SK Telecom متصل می شود. این گوشی هوشمند از 22 آوریل تا 25 آوریل 2022 برای پیش خرید در دسترس خواهد بود. 10000 خریدار اول گوشی یک کارت هدیه گوگل پلی دریافت خواهند کرد. نه سامسونگ و نه SK Telecom برچسب قیمت دستگاه آینده را فاش نکرده اند.

این گوشی هوشمند مبتنی بر گلکسی M53 5G است که چند روز پیش در سکوت خبری رونمایی شد. گلکسی کوانتوم 3 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED Infinity-O با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز می باشد. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در عقب دارد که با دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر 2 مگاپیکسلی سنجش عمق همراه می شود. حسگر اصلی و دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی می توانند با وضوح 4K تصویربرداری کنند.

سامسونگ احتمالا گلکسی کوانتوم 3 را به چیپست مدیاتک دیمنسیتی 900، رم 6/8 گیگابایتی، فضای ذخیره سازی 128/256 گیگابایتی و اسلات کارت microSD مجهز می کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به 5G، GPS، Wi-Fi 5، بلوتوث 5.2، NFC، پورت USB Type-C و حسگر اثرانگشت جانبی اشاره کرد.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز فروش مدل ریفربیشد گلکسی S21 با قیمت کمتر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *