گوشی ویوو Y78+ و کسب تاییدیه 3C

گوشی ویوو Y78+ و کسب تاییدیه 3C

گوشی ویوو Y78+ موفق به کسب تاییدیه 3C چین شد و این نشان می دهد که بزودی باید شاهد معرفی این محصول شرکت چینی باشیم. با شماره مدل V227A دستگاه در پایگاه موردبحث لیست شد.

فهرست گواهی سرعت شارژ گوشی هوشمند را فاش کرد. اوایل این ماه، محصول آینده با همان شماره مدل در TENAA ظاهر شد. لیست ها به عرضه قریب الوقوع ویوو Y78+ اشاره می کنند.

طبق لیست 3C، ویوو Y78+ با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی عرضه می شود. با این حال، لیست گواهی هیچ جزئیات بیشتری از گوشی هوشمند را نشان نمی‌دهد. طبق گفته TENAA، گوشی آینده با یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی ارائه می شود، اما ما پیش بینی می کنیم که با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به فروش برسد. انتظار داریم این دستگاه به دوربین سه گانه در عقب مجهز شود.

جدای از اطلاعات ذکر شده، باقی مشخصات کلیدی ویوو Y78+ مشخص نیست. شایعه شده است که این دستگاه به بازار چین محدود می شود، اما می توانیم انتظار داشته باشیم که نسخه رده پایین تر آن یعنی Y78 در سطح جهانی عرضه شود. این برند نیز هنوز وجود این گوشی هوشمند را تایید نکرده است. در هفته‌های آینده باید جزئیات بیشتری در مورد ویوو Y78+ بدانیم.

در اخبار دیگر، ویوو X Fold 2 آینده را در Boao Forurm 2023 چین به نمایش خواهد گذاشت. با طراحی جدید و صفحه نمایش اولیه خمیده دیده می شود. این گوشی تاشو قرار است ماه آینده همراه با X Flip و Vivo Pad 2 در چین عرضه شود. در اخباری مرتبط اخیرا اطلاعاتی درباره گوشی تاشو ویوو X Fold 2 منتشر شد و امروز بالاخره این شرکت چنین مدلی را تایید کرد و نشان داد که ماه آینده از آن رونمایی خواهد شد. X Fold 2 جدیدترین محصول تاشو این برند بوده و جایگزین X Fold Plus سال گذشته می شود. انتظار می رود این گوشی به عنوان اولین گوشی تاشو جهان با تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 شناخته می شود.

معاون محصولات ویوو، Huang Tao، در یک پست Weibo فاش کرد که ویوو X Fold 2 آینده در Boao Forum 2023 به نمایش گذاشته خواهد شد. او اضافه کرد که ممکن است قبل از عرضه در آوریل، اطلاعات و تصاویر زنده از این گوشی تاشو منتشر شود. تاریخ دقیق عرضه گوشی هوشمند جدید Vivo هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید  مشخص شدن تاریخ رونمایی سری ویوو X100

علاوه بر این، Digital Chat Station، افشاگر مطرح، چندین مشخصات کلیدی این مدل را فاش کرد. منبع اطلاعاتی فاش کرد که X Fold 2 از جدیدترین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 قدرت گرفته و اولین دستگاه تاشو با چنین چیپست محسوب می شود. این امر X Fold 2 را از سری گوشی تاشوی آینده سامسونگ که ماه آگوست معرفی می شوند، پیشی خواهد گرفت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ویوو Y78+ و کسب تاییدیه 3C

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *