مژده به کاربران سونی اندروید نوقا برای برخی از مدل های سونی ارائه می شود.

لیست گوشی های سونی که به اندروید 6 مارشمالو به روز خواهند شد

سونی یکی از اولین شرکتهایی است که برای گوشی های هوشمند خود اندروید جدید نوقا را ارائه کرد . در ادامه این خبر به بررسی مدل های گوشی های هوشمند خواهیم پرداخت .
همان‌طور که احتمالاً دیده‌اید، Google سیستم عامل Android نسخهٔ ۷، Nougat را منتشر کرده است. ما با سؤالات زیادی دربارهٔ برنامهٔ به‌روز‌رسانی دستگاه‌هایمان مواجه شده‌ایم که در اینجا به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.
به‌روزرسانی Android نسخهٔ ۷،‏ Nougat برای دستگاه‌های Xperia Z3+‎‏،‏ Xperia Z4 Tablet‏، Xperia Z5‏، Xperia Z5 Compact‏، Xperia Z5 Premium‏، Xperia X‏، Xperia XA‏، Xperia XA Ultra و Xperia X Performance* در دسترس خواهد بود.
ما برای آوردن این به‌روزرسانی به حداکثر تعداد ممکن دستگاه‌هایمان و در سریع‌ترین زمان ممکن، سخت کوشیده‌ایم و از قابلیت‌ها و عملکردهای Sony و بهبودهایی که در تجربهٔ کاربری داده‌ایم* بسیار هیجان‌زده‌ایم و به‌زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه به اشتراک خواهیم گذاشت… پس برای تازه‌ترین خبرها، زمان‌بندی انتشار و قابلیت‌ها وبلاک و ‎@SonyMobileNews را دنبال کنید.

*انتشار نرم‌افزار فرآیندی فازبندی‌شده است. ممکن است زمان‌بندی و دسترسی بسته به بازار و/یا اپراتور متفاوت باشد. اغلب مدل‌ها پشتیبانی می‌شوند ولی استثناهایی برای برخی اپراتورها/بازارها وجود خواهد داشت.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مژده به کاربران سونی اندروید نوقا برای برخی از مدل های سونی ارائه می شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *