گوشی ویوو Y21e با پردازنده اسنپدراگون 680 معرفی شد

گوشی ویوو Y21e با پردازنده اسنپدراگون 680 معرفی شد

پس از چند افشای اطلاعات درباره گوشی Y21e  ویوو، درنهایت Vivo Y21e در هند معرفی شد. این گوشی هوشمند در دسته اقتصادی قرار گرفته و دارای مشخصات برجسته ای مانند پردازنده Snapdragon 680 ، باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از رم مجازی است.

Vivo Y21e قیمتی معادل 12990 روپیه (175 دلار) برای مدل 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی هوشمند در رنگ های Midnight Blue و Diamond Glow موجود است و می توانید آن را از وب سایت رسمی Vivo خریداری کنید. همچنین برای خرید از دیگر فروشگاه های خرده فروشی مجاز در هند در دسترس خواهد بود.

Vivo Y21e دارای صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی LCD با ناچ با وضوح HD+ (۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل) است. نرخ نوسازی استاندارد 60 هرتز و حالت محافظت از چشم دارد که نور آبی را فیلتر می‌کند و صفحه نمایش را برای چشم راحت تر می کند.

این گوشی مجهز به سیستم دوربین دوگانه در عقب با لنز اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است. این یک ماژول دوربین عمودی با نور LED در زیر سنسورها است. در جلو، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 دارد. این گوشی دارای حالت‌های مختلف دوربین مانند حالت زیبایی چهره، حالت پرتره و پشتیبانی از HDR است.

این دستگاه از پردازنده 6 نانومتری کوالکام Snapdragon 680 به همراه 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. همچنین گوشی از 5 گیگابایت رم مجازی پشتیبانی می کند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 واتی سرعت شارژ بالایی دارد. گذشته از آن با یک گوشی دو سیم کارته که به پشتیبانی شبکه 4G می‌پردازند رو به رو هستیم. ناگفته نماند که پورت USB Type-C و بلوتوث نسخه 5.0 هم تدارک دیده شد. از نظر امنیت، دارای اسکنر اثر انگشت جانبی بوده و از تشخیص چهره هم پشتیبانی دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ویوو مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخ عرضه سری گوشی ویوو X90 مشخص شد

نظرات در مورد : گوشی ویوو Y21e با پردازنده اسنپدراگون 680 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *