ال جی و معرفی دوربین تله فوتو جدید

ال جی و معرفی دوربین تله فوتو جدید

ال‌جی اینوتک با معرفی رسمی ماژول دوربین زوم اپتیکال تله فوتو جدید خود که به زودی برای گوشی‌های هوشمند آینده در دسترس قرار خواهد گرفت، اعلامیه قابل‌توجهی ارائه کرده است. بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد.

دوربین تله فوتو اپتیکال جدید برند کره جنوبی با عملکرد دوربین تلسکوپی یکپارچه عرضه خواهد شد که قادر است بزرگنمایی بالای 4 تا 9 برابر را ثبت کند. این شرکت ادعا می کند که حسگر تصویر جدید قادر خواهد بود این عکس ها را بدون افت کیفیت تصویر ثبت کند. طبق یادداشت های رسمی، “ماژول زوم ثابت” معمولی که در صنعت وجود دارد، بزرگنمایی نوری را فقط در بخش های زوم خاص ارائه می دهد.

هر بزرگنمایی دیگری که روی عکس اعمال شود از طریق زوم دیجیتال فعال می شود. با این حال، LG Innotek اعلام کرد که یک محرک زوم را توسعه داده است، که جزئی برای حرکت لنز برای امکان جابجایی فاصله کانونی است. این دوربین تله‌فوتو را قادر می‌سازد تا تصاویر واضحی را بین تمام بخش‌های بین بخش‌های بزرگنمایی 4x و 9x ثبت کند و فقط به دو سطح محدود نمی‌شود. قابل ذکر است که این فناوری دوربین با پشتیبانی OIS (تثبیت کننده تصویر اپتیکال) نیز پشتیبانی می شود.

به لطف OIS، دستگاه‌هایی که از این سنسور بهره می‌برند، می‌توانند تار شدن عکس‌ها را کاهش دهند و ضبط ثابت‌تری نیز داشته باشند. علاوه بر این، از آنجایی که ماژول کوچکتر است، برندهایی که از آن استفاده می کنند نیز می توانند فضای داخل بدنه گوشی هوشمند خود را ذخیره کنند. به این معنا که از نظر فنی، برآمدگی دوربین کوچکتر یا اصلاً وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی از اولین پنل 88 اینچی 8K OLED دنیا توسط ال جی

نظرات در مورد : ال جی و معرفی دوربین تله فوتو جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *