انتشار تصویری از سری آیفون 15 اپل

شرکت اپل بزودی سری آیفون 15 موردانتظار را معرفی خواهد کرد. این خانواده مدل های مختلفی دارد که باید به نسخه استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس اشاره داشته باشیم. به تازگی تصویری از چهار مدل خانواده آیفون 15 در قالب طرح رندر منتشر شد.

مشخص نیست این تصویر طرح نهایی سری آیفون 15 را نشان می دهد یا خیر. اما آنچه پیدا بوده سری آینده در مدل های پلاس و استاندارد تغییر بیشتری پیدا خواهد کرد و مدل های پرو در بخش دوربین تغییر طراحی پیدا می کنند.

گفته شده دو مدل استاندارد و پلاس دارای فناوری داینامیک ایلند هستند که نخستین بار سری پرو سال گذشته به آن مجهز شدند. به هر حال باید تا ماه سپتامبر و مشخص شد حقایق منتظر ماند.

اپل در حال آماده شدن برای عرضه سری جدید آیفون 15 در اواخر سال جاری است. با این حال، قبل از عرضه آن، ما قبلاً شایعات و افشا زیادی را در مورد تلفن‌های هوشمند آینده پوشش داده ایم. اکنون، آخرین گزارش برخی از عناصر طراحی به روز شده آن را نشان می دهد.

انتشار تصویری از سری آیفون 15 اپل

غول کوپرتینویی ظاهرا در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییرات جزئی در طراحی عقب مدل های آینده آیفون 15 پرو مکس است. این خبر از طرف فروشنده @Unknownz21 می رسد که اطلاعات را در توییتر به اشتراک گذاشته است. در افشا گفته شد که این برند قصد دارد ماژول دوربین در عقب را به روز کند. آیفون 15 پرو مکس دارای چیدمان جدیدی برای سنسورهای دوربین خواهد بود که شامل یک لنز دوربین جدید پریسکوپ نیز می شود.

این سنسور جدید به قابلیت های بزرگنمایی خود در آیفون های جدید می افزاید. اگرچه، این ها منحصر به مدل های پیشرفته Pro هستند. جدای از این، حسگرهای جدید طبق گزارش ها تا 5x یا 6x زوم اپتیکال را نیز ارائه خواهند کرد. طبق گزارش ها، تغییرات در طرح ماژول دوربین عقب برای قرار دادن این سنسور جدید ایجاد شده است. از سوی دیگر، انتظار می‌رود آیفون 15 و آیفون 15 پلاس مقرون به صرفه‌تر با دوربین 48 مگاپیکسلی آخرین نسل از مدل‌های آیفون 14 پرو وارد بازار شوند.

طرح جدید دارای لنزهای فوق عریض و نقاط تعویض دوربین تله فوتو در ماژول دوربین عقب خواهد بود. برای کسانی که نمی دانند، دوربین بین فلاش و سنسور LiDAR دوربینی است که دارای لنز جدید پریسکوپ در مدل iPhone 15 Pro Max است. طرح بندی به دلیل سخت افزار جدیدتری که باید در ماژول قرار گیرد در حال تغییر است.

بیشتر بخوانید  احتمال تامین پنل اولد آیفون 15 توسط BOE

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویری از سری آیفون 15 اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *