گوشی ویوو T2 در IMEI رویت شد

گوشی ویوو T2 در IMEI رویت شد

در روزهای گذشته، ویوو سری گوشی‌های هوشمند T1 را معرفی کرد که شامل مدل‌های T1 5G، T1 Pro و T1 44W می‌شد. اما اکنون، یک افشا جدید نشان داده است که این شرکت در حال حاضر روی یک جانشین کار می کند.

فهرست پایگاه داده IMEI نشان می دهد که سازنده چینی گوشی های هوشمند در حال کار بر روی Vivo T2 جدید است. این خبر را وب سایت 91Mobiles گزارش داده که دستگاه را به صورت آنلاین کشف کرده است. اگرچه، پایگاه داده شماره مدل این گوشی را درج نکرده، بنابراین، مشخص نیست که آیا این نوع برای بازار جهانی است یا بازار چین. البته احتمالاً یک نسخه چینی بوده، زیرا این برند معمولاً خط تولید جدید خود را ابتدا در بازار داخلی عرضه می کند. به طور مشابه، عرضه هندی برای Vivo T2 نیز می‌تواند نزدیک باشد.

در حال حاضر، مدل پایه T2 تنها مدلی است که در پایگاه داده IMEI رویت شده است، اما می‌توان انتظار داشت که به زودی شاهد عرضه مدل‌های اضافی برای سری جانشین T1 در سایر وب‌سایت‌های گواهینامه نیز باشیم. متأسفانه مشخصات این گوشی هوشمند هنوز مشخص نیست، اما احتمالاً این گوشی دارای قابلیت پشتیبانی شبکه 5G بوده که مشخصات بهتری نسبت به مدل های قبلی خود دارد. این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر موجود است، بنابراین برای کسب جزئیات باید منتظر ماند.

در دیگر خبرها Vivo به تازگی یک رویداد معرفی محصول در چین برگزار کرده که در آن شاهد معرفی چندین مدل جدید از جمله گوشی تاشو Vivo X Fold  بودیم. ویوو اعلام کرد بیش از چهار سال برای توسعه این مدل زمان صرف کرد.

Vivo X Fold تازه معرفی شده از طراحی تاشو به سمت داخل بهره می برد. به عبارت دیگر، نمایشگر اصلی دستگاه زمانی که گوشی هوشمند در حالت تا شده باشد، پنهان می شود. اگرچه، کاربران در این حالت به نمایشگر خارجی کوچکتر دسترسی دارند. پنل عقب دارای یک ماژول جزیره مستطیلی بزرگ بوده که یک سنسور دوربین دایره ای و سایر حسگرهای ضروری مانند فلاش LED را در خود جای می دهد. قسمت جلو دستگاه دارای یک حفره دوربین است با لبه های منحنی. نکته جالب این بوده که این دستگاه همچنین دارای دو اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک و همچنین یک نوار لغزنده هشدار در قسمت جانبی می باشد.

بیشتر بخوانید  ویوو X90s در بنچمارک AnTuTu رویت شد

این برند روی لولای اولین گوشی تاشو خود که با طراحی باله هوافضا ارائه می شود، تاکید می کند. در تست تاشو Rheinland، دستگاه به طور کلی 300000 بار تا شد تا دوام آن بررسی شود. علاوه بر این، حتی اگر کاربر دستگاه را 80 بار در روز تا کند، مکانیسم تا شدن همچنان در طول 10 سال کارایی خود را حفظ خواهد کرد. از آنجایی که این اولین مدل در نوع خود از این برند است، جای تعجب نیست که Vivo هیچ سازشی در کیفیت ساخت آن انجام نداد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ویوو T2 در IMEI رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *