گوشی وان پلاس Nord N30 در Geekbench رویت شد

گوشی وان پلاس Nord N30 در Geekbench رویت شد

OnePlus در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید به نام OnePlus Nord N30 به عنوان یک محصول جدید از سری Nord است. این دستگاه خاص برای بازار آمریکای شمالی از جمله کشورهایی مانند ایالات متحده و کانادا تدارک دیده شد. Nord N30 در اصل یک نسخه ریبرند شده از Nord CE 3 Lite بوده که اخیراً در هند و سایر بازارها رویت شد.

قبل از رونمایی، این تلفن هوشمند با برخی از مشخصات کلیدی در Geekbench رویت شده است. بر اساس لیست Geekbench، گوشی هوشمند آینده OnePlus Nord N30 5G دارای پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای Snapdragon 695 خواهد بود. همچنین باید به 8 گیگابایت رم اشاره کرد و در بخش نرم افزاری شامل اندروید 13 و رابط کاربری OxygenOS می شود.

بنچمارک‌های Geekbench نشان می‌دهند که OnePlus Nord N30 به ترتیب در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیازات ۸۸۸ و ۲۰۷۶ را کسب کرده است. این امتیازات تاییدی بر شایعات مبنی بر اینکه Nord N30 در واقع یک نسخه ریبرند شده از Nord CE 3 Lite است را تأیید می کند.

وان پلاس Nord CE 3 Lite دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی با حفره دوربین در وسط است. نمایشگر رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در کنار وضوحی بالا را ارائه می دهد. این گوشی هوشمند یک اسکنر اثر انگشت جانبی داشته و همراه با دو حلقه دوربین که پنل عقب آن را دربرمی گیرد، به فروش می رسد. بلندگوهای دوگانه استریو قابلیت های صوتی دستگاه را ارتقا می بخشد.

از نظر دوربین، وان پلاس Nord CE 3 Lite دارای سیستم دوربین سه گانه عقب است. این پیکربندی شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با زوم بدون اتلاف 3 برابری، همراه با یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. برای سلفی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی در دسترس است.

در بخش سخت افزاری، OnePlus Nord CE 3 Lite مجهز به تراشه اسنپدراگون 695 بوده که همان چیپست موجود در نسل قبلی است. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم بوده و از فناوری رم مجازی 8 گیگابایتی بهره می برد. این تلفن هوشمند در دو گزینه ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی ارائه می شود. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی گوشی هوشمند را تامین می کند و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی دارد. از نظر نرم‌افزاری، OxygenOS 13.1 را بر اساس سیستم عامل اندروید 13 اجرا می‌کند. این دستگاه دو سال آپدیت سیستم عاملی تضمینی و سه سال آپدیت امنیتی دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی وان پلاس 11

گزینه های ارتباطی در وان پلاس Nord CE 3 Lite شامل پشتیبانی 5G، وای فای، بلوتوث 5.3، پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی وان پلاس Nord N30 در Geekbench رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *