طرح مفهومی BMW Z4 رونمایی شد ؛ نسل جدید سری Z

BMW

کمپانی BMW طی یک کنفرانس خبری ( Pebble Beach )، از کانسپت جدید Z4 رونمایی انجام داد که به معنای واقعی طراحی برتر خودرا به نمایش گذاشت. آدریان ون هویدنک، مدیر بخش طراحی BMW، گفت که این طرح مفهومی ارائه شده تنها یک چشمه از طراحی های آینده ی این کمپانی است و منتظر طراحی سری های مختلف BMW باشید.

باید به این نکته اشاره کنیم که خودروی رودستر Z4، یک طراحی مشترک بین تویوتا و BMW می باشد که طرح نهایی این خودرو بسیار زیباتر و جذاب تر از اینها خواهد بود؛ موضوعی که آدریان ون هویدنک اذعان کرد.

BMWدر قسمت جلویی این خودرو شاهد یک طراحی سنتی، براساس سنت قدیم BMW هستیم که جلوپنجره ای این خودرو همان طرح کلیوی شکل این خودروسازی را حفظ کرده، با این تفاوت که این بار کاملا کرومی ساخته شده است تا جذابیت بیشتری را به طراحی Z4 بدهد. برای افزایش ضریب آیرودینامیکی این خودرو چند ورودی بزرگ هوا در اطراف سپر و همچنین تیغه های بزرگی بر روی سپر برای  افزایش آیرودینامیک این خودرو قرار داده شده است.

اما یک مشکلی در این میان وجود دارد و آن هم این موضوع است که طراحی قسمت جلویی این خودرو یادآور سری محصولات جگوار F تایپ در ذهن مخاطبان می باشد که شاید بعضی ها از این موضوع زیاد خوشحال و راضی نباشند.

BMWطراحی داخل کابین Z4، ترکیبی از طراحی قدیم و جدید این خانواده از خودرو می باشد که واقعا به جذابیت کابین داخلی آن افزوده است و شروع آن با ترکیب رنگ بندی کابین داخلی در از قسمت راننده تا قسمت شاگرد می باشد. غربیلک فرمان Z4 یکی از مولفه های جذاب و پیشرفته ی آن از خودروهای نسل آینده می باشد. به طور کلی این خودروی مفهومی در کنار خودرو های سری 8 این کمپانی حس شگفت انگیزی را به مخاطبان این کمپانی خودرو سازی ارائه می کند. اما هیچ گونه اطلاعاتی از مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده است اما قطعا این خودرو در نمایشگاه پیش روی فرانکفورت رونمایی خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تصاویری از مدل جدید بی ام و سری 7 منتشر شد

نظرات در مورد : طرح مفهومی BMW Z4 رونمایی شد ؛ نسل جدید سری Z

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *