گوشی Redmi Note 12 4G بزودی معرفی می شود

گوشی Redmi Note 12 4G بزودی معرفی می شود

پس از معرفی سری Redmi Note 12 5G در چین و برخی از بازارهای جهانی، گفته می‌شود که Note 12 4G نسخه بعدی این سری خواهد بود. این دستگاه قبلاً در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است و وجود آن را تأیید می کند.

اکنون، در پایگاه‌های اطلاعاتی متعدد گواهی‌نامه ظاهر شده است که نشان می‌دهد این راه‌اندازی ممکن است به زودی اتفاق بیفتد. در پایگاه داده های NBTC، TDRA، IMDA و FCC ظاهر شده است. در بین این گواهینامه ها، همه دستگاه با شماره مدل 23021RAAEG مشخص شده است. لیست FCC نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای دو نوع حافظه مختلف 8 گیگابایت + 128 گیگابایت و 6 گیگابایت + 128 گیگابایت است.

به غیر از این، گواهی‌ها چیز زیادی را فاش نمی‌کنند، با این حال، گزارش‌های قبلی بیان می‌کنند که این گوشی دارای سیستم‌عامل MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ خواهد بود. انتظار می رود نسخه پایه دستگاه دارای پیکربندی 4 گیگابایت + 64 گیگابایت باشد. این پیکربندی احتمالاً به مناطق جهانی مانند هند و اندونزی در میان سایرین ارسال خواهد شد.

در مورد سایر مشخصات و ویژگی های این دستگاه 4G آینده صحبتی نشده است، اما می توان حدس زد که نمایشگر AMOLED داشته باشد. همچنین این امکان وجود دارد که Redmi برای تامین انرژی این دستگاه از چیپست MediaTek Helio G99 استفاده کند. Helio G99 یک چیپست میان رده 4G است که اخیراً بر اساس گره 6 نانومتری عرضه شده است. عملکرد مناسب و راندمان بالایی دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسل بعدی Redmi Note با نمایشگر اولد همراست

نظرات در مورد : گوشی Redmi Note 12 4G بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *