آغاز تولید آزمایشی آیفون های 2018 اپل بزودی

اپل

کمپانی اپل در سال گذشته ی میلادی از سه گوشی آیفون جدید خود رونمایی کرد که آیفون 10 به عنوان پرچمدار این کمپانی به حساب می آمد و در این عرصه با پستی و بلندی های بسیاری رو به رو شد. آیفون 10 کمپانی اپل نسبت به سایر آیفون های تولید شده توسط این کمپانی از لحاظ های بسیاری تفاوت داشت، هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ کارایی که بسیاری از افراد را خوشحال کرد ولی بسیاری دیگر را ناراحت!

شاید بپرسید دلیل کاهش میزان فروش این گوشی هوشمند چه بود؟! آیا تنها قیمت بالای آن سبب شده بود که بسیاری از افراد از خریداین گوشی سر باز بزنند؟! در پاسخ باید بگوییم که یکی از این دلایل قیمت 1000 دلاری آیفون 10 بود ولی یک مشکل عمده ای که این گوشی با آن مواجه شد این است که ماژول سیستم تشخیص چهره ی سه بعدی در جلوی آیفون 10 از بازدهی کمی برخوردار بود و همین مسئله سبب کاهش میزان تقاضای خرید آیفون 10 شد.

بر اساس خبرهای منتشر شده در وبسایت های وابسه به این کمپانی در سال 2018 دیگر چنین مسائلی پیش نخواهد آمد و شاهد تکرار این مشکلات نخواهیم بود چرا که کمپانی اپل تصمیم گرفته است نسخه ی آزمایشی آیفون های 2018 خود را در سه ماهه ی دوم سال جاری میلادی آماده نماید. بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی زنجیره ی تامین محصولات اپل، تولید آزمایشی آیفون های جدید باعث می شود که اپل پس از عرضه ی سری جدید گوشی های هوشمند خود با مشکل مواجه نشود؛ در ضمن می تواند در زمان پیش فروش گوشی های خود تعداد کافی از آن ها را عرضه نماید.

در ادامه به این نکته اشاره شد که میزان فروش آیفون 8، 8 پلاس و آیفون 10 کمتر از حد انتظار بوده است ولی به نظر می رسد که تولید آزمایشی آیفون های 2018 سبب خواهد شد تا این شرکت دوباره جایگاه خود را در بازار گوشی های هوشمند بدست آورد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آغاز تولید آزمایشی آیفون های 2018 اپل بزودی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *