گوشی هوشمندی که در برابر اسید نیز مقاومت دارد

گوشی هوشمند

این روزها پرچمداران برندهای معروف نظیر اپل و سامسونگ و … گوشی های ضد آب و گرد و غبار هستند و گواهینامه های IP67 و IP68 را دریافت نموده اند. در این میان دیگر مفهومی به نام گوشی های ضعیف وجود ندارد و شما در هر کجا می توانید گوشی خود را نیز همراهتان داشته باشید. اکنون یک گوشی هوشمند رونمایی شده است که گویا در برابر اسید نیز مقاومت دارد !

گوشی هوشمند مقاوم

کمپانی بلک ویو یک کمپانی هنگ کنگی است که آنقدرها در ایران شناخته شده نمی باشد و اخیرا از گوشی هوشمند BV9600 Plus رونمایی کرده که در برابر نفوذ آب مقاومت دارد. این گوشی هوشمند حتی می تواند در محیط های اسیدی، قلیایی و همچنین دیگر ترکیبات شیمیایی نیز دوام بیاود ولی ویژگی های جذاب آن به همین جا ختم نمی شود. گوشی هوشمند بلک ویو BV9600 Plus از نوار چسب ها و واشرهای ویژه ای ساخته شده و از قالب گیری تزریق مایع بهره می برد تا به این ترتیب در برابر نفوذ مایعات و سقوط از ارتفاع مقاومت داشته باشد.

گوشی هوشمند

گوشی هوشمند BV9600 Plus مجهز به صفحه نمایش 6.21 اینچی AOLED با نسبت تصویر 19 به 9 می باشد که از پردازنده ی مدیاتک هلیو P60 بهره می برد. 8 گیگابایت حافظه ی رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی در آن تعبیه شده است. سنسور اثر انگشت مورد نظر برای این گوشی هوشمند از نوع یک پارچه با صفحه نمایش می باشد و قسمت پشتی بدنه نیز جنسی از شیشه دارد. البته این گوشی هوشمند آنقدرها نیز باریک نیست و ضخامتی برابر با 9.8 میلی متر دارد. در عین حال، این میزان برای یک گوشی مقاوم آنقدرها زیاد نمی باشد.

این گوشی بسیار مقاوم از صفحه نمایشی 5.7 اینچی بهره مند می باشد. در مشخصات این مدل در سایت سازنده گفته شده است که به قابلیت بیسیم واکی تاکی تجهیز شده و سنسور دوربین آن نیز توسط کمپانی سونی تولید شده است.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  چگونه به قربانیان اسیدپاشی کمک کنیم ؟

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هوشمندی که در برابر اسید نیز مقاومت دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *