گوشی نوکیا 5.4 با اندروید 12 در Geekbench رویت شد

گوشی نوکیا 5.4 با اندروید 12 در Geekbench رویت شد

لیست اخیر Geekbench نشان می دهد که نوکیا 5.4 اکنون در میان لیست دستگاه های نوکیا قرار دارد که با سیستم عامل جدید اندروید 12 تحت تست قرار دارد. پیش از این مشخص شده بود که نوکیا 2.4، نوکیا 3.4 و نوکیا G10 در Geekbench با سیستم عامل اندروید 12 ظاهر شده اند. به غیر از نوکیا 5.4، دیگر گوشی‌های هوشمند نوکیا که قبلا در Geekbench دیده شده بودند، نوکیا X10 و نوکیا G50 هستند که مدتی بعد به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت کردند.

در اقدامی مشخص توسط نوکیا موبایل برای اجرای بیشتر گوشی‌های هوشمند فعلی تحت جدیدترین نسخه اندروید گوگل، مجموعه‌ای از محصولات نوکیا در حال آزمایش سیستم‌عامل اندروید 12 بودند. همانطور که انتظار می رفت، سیستم عامل اندروید 12 تغییرات زیادی در رابط کاربری و عملکرد کلی دارد که عملکرد سیستمی را افزایش می دهد.

طبق لیست Geekbench، نوکیا 5.4 در تست تک هسته ای امتیاز 309 و در تست چند هسته ای 1331 را کسب کرد. از سوی دیگر، اندروید 12 شامل بزرگترین تغییرات طراحی در مسیر حرکت و توسعه اندروید تا به امروز است. کل تجربه از تغییرات UI، رنگ ها، شکل ها، به سادگی هیجان انگیز هستند. اندروید 12 پویاتر بوده و تجربه شخصی کاملاً نوآورانه ای را ارائه می‌دهد. اندروید 12 همچنین محیطی یکپارچه را برای اکوسیستم نرم افزاری و سخت افزاری تحت یک زبان طراحی واحد به نام Material You ارائه می دهد. از دیگر ویژگی‌های سیستم‌عامل اندروید 12 می‌توان به حرکت روان و انیمیشن‌ها، طراحی مجدد فضاهای سیستم و معماری امنیتی پیشرفته اشاره کرد.

در اخباری مرتبط HMD Global در به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند خود کار بسیار خوبی انجام داده است و در حالی که هنوز تعداد انگشت شماری از دستگاه‌ها باید به‌روزرسانی‌های اندروید 12 را دریافت کنند، ما متقاعد شده‌ایم که شرکت فنلاندی به وعده خود مبنی بر ارائه ارتقاء سیستم‌عاملی برای بسیاری از مشتریان خوب دارد عمل می کند.

پیش از پایان 2021، شرکت HMD Global یک سورپرایز خوب دیگر برای کسانی داشت که به برند نوکیا پایبند بوده اند. آخرین گوشی هوشمندی که در سال 2021 به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت کرد، نوکیا G50 است، یکی از گوشی‌های نه چندان زیادی با برند نوکیا که امسال در ایالات متحده عرضه شد.

بیشتر بخوانید  Nokia C3 با مشخصات اقتصادی معرفی شد

دنباله نوکیا G20 که به عنوان نوکیا G50 شناخته می شود دارای مشخصاتی نظیر پردازنده اسنپدراگون 480، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایتی، دوربین عقب سه گانه 48/5/2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپرساعتی و صفحه نمایش ناچ 6.8 اینچی HD+ است.

اگر به دنبال خرید نوکیا G50 در ایالات متحده هستید، می‌توانید آن را از فروشگاه رسمی نوکیا تنها با قیمت 300 دلار خریداری کنید، یا می‌توانید آن را با کمی کمتر از آمازون تهیه کنید. پیش بینی شده بزودی گوشی های بیشتری از نوکیا آپدیت اندروید 12 را دریافت کنند. ناگفته نماند که محصول مورد اشاره تابستان 2021 معرفی شد و از اندروید 11 بهره می برد. حال به اندروید 12 با گذشت چند ماه از عرضه ارتقایافته و گوشی برجسته ای محسوب می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی نوکیا 5.4 با اندروید 12 در Geekbench رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *