نمایشگر رتینا در مک بوک ایر های بعدی اپل

مک بوک ایر

اخبار و شایعات جذابی درباره مک بوک ایر جدید پخش شده است. برخی می گویند این مک بوک قیمتی بسیار مناسب داشته و در بهار سال آینده به بازار عرضه می گردد. در کنار این هیاهو , اخباری از منابع مختلف , درباره عرضه یک مک بوک 13.3 اینچی با صفحه نمایش رتینا توسط شرکت اپل منتشر شده است. از قرار معلوم , این لپ تاپ در نمایشگاه توسعه دهندگان WWDC رونمایی خواهد شد , هر چند زمان دقیقی از ورود این مک بوک 13 ایچنی در اختیار نیست , اما پیش بینی می شود بین خرداد ماه تا تیر ماه سال 97 در بازار توزیع شود.

 مک بوک ایر

اطلاعات بسیار کمی درباره این لپ تاپ در دسترس می باشد , از آن جا که فقط به نام مک بوک اشاه شده , نمی توان با قطعیت گفت از سری مک بوک ایر است یا مک بوک , اما چون دارای صفحه نمایش 13 اینچی می باشد احتمال می رود در سری مک بوک قرار دارد. با این که این مک بوک به صفحه نمایش رتینا مجهز است اما قیمت بسیار مناسبی , حدود قیمت 999 دلار برای آن در نظر گرفته شده است , هر چند باید انتظار تغییر قیمت اندکی را داشته باشیم.

در این میان شرکت ال جی اعلام کرده است پنل های نمایشگر از نوع a-Si با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل تا آخر خرداد ماه , حداکثر تا تیر ماه سال آینده اتمام می یابند , بنابراین اپل با به کارگیری این پنل ها می تواند رزولوشن این لپ تاپ را حدود 1440 در 900 پیکسل ارتقا دهد. اگر واقعا اپل از نمایشگر رتینا در این لپ تاپ استفاده کند , تحولی بزرگ در سری لپ تاپ های ایر ایجاد خواهد کرد , چرا که این مک بوک اولین لپ تاپی است که دارای صفحه 13 اینچی رتینا می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نمایشگر رتینا در مک بوک ایر های بعدی اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *