تقویت کیفیت صدا گوشی هوشمند با چند روش اختصاصی زوم تک

تقویت کیفیت صدا تلفن هوشمند

بلندگوهای داخلی می تواند برای بیشتر دارندگان گوشی های هوشمند کششی باشد. صدای آن دستگاه ها تقریباً هرگز به اندازه کافی بلند نیست و در بسیاری از مواقع کیفیت صدا به همان اندازه پایین است. با این حال ، روش های مختلفی برای بهبود سطح صدا و کیفیت تلفن شما وجود دارد ، از جمله برنامه های تقویت کننده هدفون یا حتی فقط به جای استفاده از هدفونهای عمومی ، یک هدفون مناسب را با دستگاه خود جفت می‌کنید.

همیشه ابتدا میزان صدا و سایر تنظیمات تلفن صوتی خود را بررسی کنید

تقویت کیفیت صدا تلفن هوشمند

شاید تعجب کنید که چند نفر از افرادی که تلفن دارند به تنظیمات خود مراجعه نمی کنند تا ببینند آیا می توانند بر روی نوار لغزنده یا کنترل دیگری برای بهبود صدا ضربه بزنند. این حرکت ساده می تواند به افزایش صدا کمک کند. فقط روی برنامه تنظیمات در تلفن خود ضربه بزنید و به پایین به بخش صدا و لرزش بروید. با ضربه زدن روی آن گزینه ، گزینه های بیشتری از جمله انتخاب میزان صدا ظاهر می شود. سپس چندین اسلایدر برای کنترل میزان صدا برای بسیاری از جنبه های تلفن خود مشاهده خواهید کرد. نوار لغزنده رسانه نوعی است که شما واقعاً می خواهید از آن برای کاهش یا افزایش صدا از برنامه های صوتی و رسانه ای استفاده کنید.

دارندگان Android همچنین می توانند برخی تنظیمات اضافی صدا را در بخش صدا و لرزش تنظیمات بررسی کنند. برای بررسی کیفیت صدا و انتخاب جلوه ها ، به پایین پایین بروید. با ضربه زدن روی آن ، اکولایزر آندروید با چندین اسلایدر ظاهر می شود که می تواند برای بهبود کیفیت صدای تلفن شما استفاده شود.

توجه: به خاطر داشته باشید که مسیر دقیق این تنظیمات بسته به دستگاه شما ممکن است متفاوت باشد.

از یک برنامه تقویت کننده هدفون استفاده کنید

تقویت کیفیت صدا تلفن هوشمند

تعدادی از برنامه ها در فروشگاه Google Play در دسترس هستند که ادعا می کنند میزان صدای اصلی تلفن هوشمند شما را افزایش می دهند. اکثر اینها بسیار خوب کار می کنند. مورد علاقه ما به سادگی Super Volume Booster از توسعه دهنده SoulApps Studio نامیده می شود. این میزان صدای کلی تلفن شما را تا 200 درصد افزایش می دهد.

همانطور که گفتیم ، برنامه های تقویت کننده حجم زیادی در فروشگاه Google Play وجود دارد که می توانید همین حالا به مرور آنها بپردازید تا ببینید آیا می توانید یکی از برنامه های کاربردی تلفنتان را پیدا کنید. توجه داشته باشید که افزایش میزان بلندگوهای تلفن شما با استفاده از یکی از این برنامه ها احتمالاً در طولانی مدت به سخت افزار بلندگو آسیب می رساند ، بنابراین ممکن است بخواهید روش دیگری را امتحان کنید یا در دوزهای کوچک از یکی از این برنامه های تقویت کننده استفاده کنید.

دانلود برنامه

اطمینان حاصل کنید که اسپیکرهای شما تا حد ممکن گرد و غبار کمتری دارند

تقویت کیفیت صدا تلفن هوشمند

بسیاری از دارندگان گوشی های هوشمند ، اگر اکثریت نباشند ، برای محافظت از آنها مواردی را در اطراف دستگاه خود قرار می دهند. با این حال ، ممکن است برخی از موارد در واقع برخی از صداهایی را که از تلفن شما خارج می شوند مسدود کنند. اگر این اتفاقی است که می افتد ، ممکن است بخواهید یک قاب جدید را پیدا کنید که به اندازه کافی باز برای بلندگوی تلفن شما باشد.

همچنین ممکن است بخواهید به تمیز کردن کوره های بلندگو در تلفن خود بپردازید. چند روش موثر برای انجام این کار وجود دارد ، مانند استفاده از هوای فشرده برای خنک کردن ذرات و سایر موارد از کوره ها. یک روش حتی ارزان تر ، گرفتن هر نوع نوار و چسباندن آن بر روی کوره های بلندگو است. شیر را از کوره جدا می کنید و امیدوارم که یک عالمه گرد و غبار و ذرات از بلندگوها خارج شود. از برس رنگ می توان برای پاک کردن کوره بلندگوهای تلفن نیز استفاده کرد.

سرانجام ، اگر از هدفون برای گوش دادن به موسیقی یا پادکست مورد علاقه خود استفاده می کنید ، ممکن است بخواهید جک هدفون را تمیز کنید. این نیز بسیار ساده است. فقط یک نوک Q خشک بگیرید و آن را خیلی آرام در جک قرار دهید و سپس آن را بردارید تا پاک شود.

 

برنامه های صوتی و موسیقی بهتری را امتحان کنید

 

مطمئناً هیچ مشکلی در برنامه های موسیقی و صوتی در فروشگاه Google Play وجود ندارد. در واقع ، ما لیستی از بهترین برنامه های موسیقی موجود برای کاربران Android ایجاد کرده ایم. بسیاری از آنها می توانند برای بهبود تجربه کلی صدا نصب و استفاده شوند. برخی از گزینه های پیشنهادی ما شامل jetAudio HD و MediaMonkey است.

در حالی که تنظیمات موجود در Android دارای تنظیمات اکولایزر مخصوص به خود هستند ، همانطور که قبلاً نشان دادیم ، برنامه های دیگری نیز برای بارگیری در دسترس هستند که تنظیمات پیشرفته تری را ارائه می دهند که می توانند کیفیت صدای تلفن شما را حتی بیشتر بهبود دهند. به خاطر داشته باشید که این برنامه های اکولایزر شخص ثالث ممکن است با تلفن خاص شما کار کنند یا نکنند ، بنابراین با احتیاط ادامه دهید. برخی از گزینه های برتر ما برای برنامه های تقویت کننده صدای هدفون شامل 10 Band Equalizer ، Equalizer FX و Music Bass تقویت کننده است.

بیشتر بخوانید  گوشی xiaomi RedMi 1S در 4 ژانویه عرضه می شود

 

در برنامه پخش موسیقی خود تنظیمات دقیق داشته باشید

 

اگر از سرویس استریم موسیقی مانند Spotify ، Apple Music ، YouTube Music Premium یا Amazon Music Unlimited استفاده می کنید ، ممکن است هنگام استفاده از یکی از برنامه های تلفن هوشمند آن ، بهترین تجربه صوتی را نداشته باشید. این به این دلیل است که بسیاری از آنها برای پخش مستقیم موسیقی به کمترین کیفیت می رسند. این معمولاً برای محافظت از کاربران با برنامه داده محدود است.

تقویت کیفیت صدا تلفن هوشمند

با این حال ، اگر می خواهید یک تقویت کننده صدای هدفون برای آن سرویس ها تهیه کنید ، فقط به بخش تنظیمات برنامه های تلفن همراه آنها بروید. شما باید بخشهایی را مشاهده کنید که به بهبود کیفیت موسیقی از طریق شبکه های تلفن همراه اختصاص داده شده است. این تنظیمات را به گزینه های با کیفیت بالاتر تغییر دهید تا بهترین تجربه صوتی را داشته باشید. همچنین می توانید آهنگ ها را از آن خدمات پولی با بالاترین کیفیت بارگیری کنید تا بتوانید بدون اتصال شبکه به آنها گوش دهید.

 

بهترین هدفون ها را پیدا کنید

تقویت کیفیت صدا تلفن هوشمند

این شاید ساده ترین راه برای به دست آوردن بهترین افزایش صدای هدفون از تلفن شما باشد. همچنین شاید گرانترین باشد. خرید یک هدفون گوش یا گوش بیش از حد می تواند اقدامی گران قیمت باشد ، اما اگر محصول مناسبی دریافت کنید ، ارزشش را دارد. همانطور که تصور می کنید تعداد معدودی برای انتخاب وجود دارد. بسیاری از آنها به طور خاص برای از بین بردن سر و صدای خارج از هدفون طراحی شده اند ، بنابراین می توانید از بهترین تجربه صوتی اطمینان حاصل کنید.

سایت خواهر ما Sound Guys مکانی است که می توانید بهترین هدفونهای موجود در بازار را بیاموزید و در نهایت انتخاب کنید. خواه برخی از هدفون های داخل گوش کوچک اما قدرتمند را بخواهید ، و یا مسیر سنتی تری را طی کنید و برخی از هدفون های خارج از گوش را پیدا کنید ، متخصصان ما می توانند به شما کمک کنند تا بهترین و مناسب ترین قیمت را با قیمت مناسب پیدا کنید.

 

هدفون خود را به یک DAC قابل حمل وصل کنید

برای کیفیت صدا واقعی ، اتصال یک هدفون خوب به یک تلفن هوشمند ممکن است کافی نباشد. ایده تقویت کننده دیگر هدفون خرید یک DAC قابل حمل خارجی (مبدل دیجیتال به آنالوگ) است. ارزان نیستند ، اما هم باعث افزایش صدا و هم کیفیت صدا از تلفن هوشمند به هدفون می شوند. برخی از آنها حتی به صورت بی سیم به هدفون شما متصل می شوند. دو مورد از DAC های قابل حمل مورد علاقه ما Chord Mojo و Creative Sound BlasterX G5 هستند.

 

به بلندگوی بلوتوث یا هوشمند وصل شوید

راه دیگر برای افزایش صدای صدا در تلفن هوشمند شما این است که آن را به صورت بی سیم به بلندگوی بلوتوث یا هوشمند متصل کنید. این در واقع ممکن است برای برخی از افراد که به سادگی نمی خواهند از هدفون یا هدفون استفاده کنند ، ترجیح داده شود. افرادی که فقط صدای بهبود یافته می خواهند در استفاده از بلندگوی بلوتوث ایمن هستند.

سایت خواهر ما Sound Guys مکانی برای جستجوی بهترین بلندگوهای بلوتوث است. آیا یک بلندگوی بلوتوث ارزان قیمت زیر 50 دلار می خواهید؟ شاید شما صرفنظر از قیمت ، بهترین را به سادگی بخواهید. اگر می خواهید برخی از ویژگی های اضافی را اضافه کنید ، تهیه یک بلندگوی هوشمند مانند Amazon Echo یا Google Home نیز انتخاب خوبی خواهد بود.

گزینه های زیادی برای شخصی که می خواهد صدای تلفن هوشمند خود را تقویت کند وجود دارد و احتمال خوب وجود دارد که یکی یا بیشتر از آنها برای شما مفید باشد. آیا هیچ یک از این ایده ها را امتحان کرده اید ، و اگر چنین است ، کدام یک برای شما مفید واقع شده اند؟ آیا از روش دیگری برای افزایش میزان صدای گوشی هوشمند خود استفاده کرده اید که در اینجا به آن اشاره نکردیم؟ به ما در کامنت ها اطلاع دهید!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تقویت کیفیت صدا گوشی هوشمند با چند روش اختصاصی زوم تک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *