تست دوربین گوشی نوکیا 8 با سامسونگ گلکسی S8 و LG G6 و آیفون 7 پلاس و هوآوی P10

نوکیا 8

در حالی که در بررسی نوکیا 8 نمی توانستیم برای عکس برداری در میان پرچمدارهای موجود در بازار زمان بگذاریم اما اکنون به صورت جزئی آنچه درباره ی نوکیا ۸ وجود دارد را مورد بررسی قرار می دهیم.

گلکسی S8 دارای تصاویر پر رنگ تر و تصاویر LG G6 از جزئیات دقیق تری برخوردار است، در حالی که هوآوی P10 و نوکیا 8 در کیفیت عکس بی نظیر هستند، تصویری که از آیفون به دست آمده نیز دارای ترکیب رنگ کمرنگ تر با کمترین میزان جزئیات در تصویر است ولی با این حال زیاد از رقبایش عقب نیوفتاده است.

به طور کلی نوکیا 8، خود را به خوبی در کنار سایر پرچمدارهای موجود جا کرده و یکی از بهترین دوربین ها را دارا می باشد.

هواوی P10 دارای یک دوربین تک رنگ ۲۰ مگاپیکسلی است اما توصیه می کنیم که عکس برداری را با کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی انجام دهید، نه فقط به این دلیل که بدون هیچ زحمتی تغییر رنگ و وضوح تصویر را مشاهده می ‌کنیم، بلکه نمونه‌ های ۲۰ مگاپیکسلی نیز بانمونه های ۱۲ مگاپیکسلی از نظر رزولوشن تفاوت زیادی ندارند، بنابراین در آزمایش های بعدی که عکس سیاه و سفید است ما عکس های تک رنگ ۱۳ مگاپیکسلی را با نوکیا ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی را با هوآوی P10 عکس برداری می کنیم.

هوآوی P10  قطعا یک لبه در عکس‌هایش دارد چون تصاویر آن در اصل با کیفیت ۲۰ مگاپیکسلی گرفته شده و سپس به ۱۲ مگاپیکسلی کاهش یافته است، اما در حالی که P10 از نظر جزئیات موجود در عکس در برابر نوکیا 8 بسیار سر تر است، اما باید بگوییم که نوکیا 8 زیاد هم از رقیبش عقب نیوفتاده و از نظر محدوده دینامیکی و کنتراست و سطح نویز موجود در عکس با هم کاملاً یکسان اند.

مقایسه دوربین گوشی های نوکیا 8 و گلکسی S8 و LG G6 در نور کم:

ما از این فرصت برای قرار دادن نوکیا 8 در مقابل سامسونگ گلکسی اس 8 و LG G6 استفاده کرده ایم و تمامی ای حالت ها در حالتی است که در نمونه های کم نور عکس برداری می کنیم، گلکسی S8 و LG G6 دارای لنز های گسترده تر(به ترتیب F/1.7 و F/1.8) نسبت به نوکیا 8 (F/2.0) هستند و از این رو انتظار می رود که عملکرد بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید  نوکیا 8 به اندروید 8 بروزرسانی خواهد شد

در حقیقت گلکسی S8 نسبت به دو رقیب دیگرش در هر بخش بهتر و قوی ظاهر شده است،در حالی که LG G6 نیز پس از آنها قرار داشت و نوکیا 8 نیز خیلی خوب عمل کرد اما نه به اندازه ی گلکسی S8 و LG G6…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تست دوربین گوشی نوکیا 8 با سامسونگ گلکسی S8 و LG G6 و آیفون 7 پلاس و هوآوی P10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *