گوشی مرموزی از اوپو تاییدیه گرفت

گوشی مرموزی از اوپو تاییدیه گرفت

گوشی هوشمند مرموز اوپو CPH2577 به تازگی در پایگاه EEC اروپا رویت شده است. اوپو CPH2577 به دنبال تاییدیه TKDN خود، اکنون به پلتفرم صدور گواهینامه EEC راه یافته و حتی پس از رویت شدن در یک گواهی دیگر، نام اسمارتفون هنوز فاش نشده است. این دستگاه گواهی EEC را با شماره اعلان KZ0000006318 دریافت کرده و تاییدیه آن تا 31 دسامبر 2029 معتبر خواهد بود.

با توجه به گواهی TKDN، گوشی هوشمند آینده تاییدیه را با شماره گواهی 4466/SJ-IND.8/TKDN/5/2023 و شماره مرجع TKDN TKDN – 2300608 – 47403 دریافت کرد. همچنین تاییدیه گواهی TKDN هم بدست آورد. این گوشی هوشمند یک دستگاه 4G خواهد بود که از اتصال شبکه 2G، 3G و 4G پشتیبانی می کند.

در حال حاضر هیچ جزئیات دیگری در مورد این گوشی هوشمند در دسترس نیست و احتمالاً باید منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتری باشیم. فقط امیدواریم با آپدیت بعدی، نام این گوشی هوشمند مرموز فاش شود. اکنون در مورد سایر به‌روزرسانی‌های OPPO، این برند اخیراً دستگاه واقعیت ترکیبی خود را با نام هدست MR Glass در رویداد AWE 2023 که در سانتا کلارا برگزار شد، معرفی کرد. این دستگاه قرار است تا اواسط سال جاری در اختیار توسعه دهندگان چینی قرار گیرد.

به‌روزرسانی دیگری از یک افشاگر معتبر در پلتفرم Weibo نشان داد که این شرکت قصد دارد از سری ساعت اوپو Watch 4 عبور کرده و به جای آن سری Watch 5 را عرضه کند.

در اخباری مرتبط اوپو در آگوست 2022، سری ساعت واچ 3 و واچ 3 پرو را در چین معرفی کرد. به نظر می رسد زمان آن نزدیک است که سری واچ 3 با نسخه بعدی جایگزین شود. بر اساس پست اخیر Weibo کاربر Digital Chat Station، ساعت هوشمند پرچمدار آینده Oppo احتمالا نام اوپو Watch 4 نخواهد داشت.

این تصور که عدد 4 برای چین و برخی دیگر از کشورهای آسیایی بدشانسی می آورد احتمالاً در این انتخاب تأثیر دارد. در مقابل، به نظر می رسد که نسخه بعدی با نام Watch 5 معرفی شود.  طبق اطلاعات منتشر شده، Watch 5 با اسم رمز “Comet” شناخته شده و دارای صفحه نمایش مربعی با لبه های خمیده است. باتری 570 میلی آمپر ساعتی دارد و از اتصال eSIM پشتیبانی می کند. وی افزود که این ساعت هوشمند در رنگ های فیبر کربنی سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از سری Reno7 اوپو

لازم به یادآوری بوده که اوپو واچ 3 و واچ 3 پرو به ترتیب به باتری 400 و 550 میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند. از این رو، به نظر می رسد که اطلاعات دهنده درباره مدل پرو جزئیاتی فاش کرد نه نسخه استاندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی مرموزی از اوپو تاییدیه گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *