انتشار تصاویر تبلیغاتی گوشی Galaxy A73 5G سامسونگ

انتشار تصاویر تبلیغاتی گوشی Galaxy A73 5G سامسونگ

گوشی های بعدی سری A سامسونگ که معرفی خواهند شد، گلکسی A73 5G و A53 ​​5G خواهند بود. هر دو مدل تاکنون اطلاعات بسیاری از آنها فاش شد و انتظار می‌رود که به زودی عرضه شوند. اکنون Evan Blass توییتر، تصویری از یک تلفن سری A را به اشتراک گذاشته است که گمان می‌رود سامسونگ گلکسی A73 5G باشد.

اسمارتفون موجود در تصاویر تبلیغاتی، A73 5G مورد ادعا است. این دستگاه دارای صفحه نمایش حفره دار با حاشیه های بسیار نازک است. در مقایسه با تصویر فاش شده از گلکسی A53 5G، به نظر می‌رسد که نمایشگر A73 5G ظاهر بهتری دارد. حتی قاب پایینی نیز نسبت به A53 5G باریکی کمتری را جلوه می دهد. این صفحه نمایش تخت بوده و طراحی جذابی دارد.

افشاگر فاش کرده که تصاویر نسخه نهایی ای 73 است. مشخصات این گوشی را پیشتر بدست آوردیم و این اسمارتفون دارای سیستم دوربین چهارگانه ترکیبی از لنز اصلی 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، سنسور 12 مگاپیکسلی اولتراواید، سنسور سنجش عمق 5 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی است. شایان ذکر بوده که شایعات گذشته یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی را بر روی گوشی افشا کردند که بعید است و در سوی دیگر حسگر سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

انتشار تصاویر تبلیغاتی گوشی Galaxy A73 5G سامسونگ

از دیگر مشخصات آن می توان به بلندگو در پایین، پورت USB Type-C، میکروفون و سینی سیم کارت اشاره کرد. به نظر نمی رسد این دستگاه جک هدفون 3.5 میلی متری داشته باشد. دارای دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست هم است.

جدا از این، گلکسی A73 5G در چند هفته گذشته چندین گواهی را دریافت کرده و این دستگاه همچنین در Geekbench نیز رویت شد و از چیپست Snapdragon 778G بهره می برد. این گوشی هوشمند دارای 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 12 هم است. لیست FCC و Bluetooth SIG پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی و پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0 را تأیید می‌کند. انتظار می‌رود باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی هم در کار باشد. این اسمارتفون دارای دو شماره مدل SM-A73B و SM-A73B_DS بوده که مدل دومی در واقع نسخه دو سیم کارت است.

شایعات نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند می‌تواند با پنل 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز عرضه شود. انتظار می رود این دستگاه دارای استاندارد IP67 باشد و در نسخه پایه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا عرضه می شود. جزئیات بیشتری موجود نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود با چه مدلی رو به رو هستیم.

بیشتر بخوانید  لوازم جانبی با تم Pokemon سامسونگ در راهند

احتمالا در هفته پایانی مارس شاهد معرفی آن باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر تبلیغاتی گوشی Galaxy A73 5G سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *