گوشی زیر 100 هزار تومان

گوشی های ارزان

شاید با دیدن عنوان گوشی زیر صد هزار تعجب کرده باشید ولی باید بدانید این روزها رقابت در بین برندهای گوشی های موبایل به گونه ی شده است که بیشتر آنها سعی می کنند گوشی های همراهی را تولید کنند که قیمت های متفاوتی داشته باشند از ارزان ترین گوشی ها تا گران ترین ها….

البته گوشی های زیر صد هزار تومان قطعا برخی از قابلیت های گوشی های میان رده و بالا رده را ندارند ولی در هر صورت باید در نظر داشته باشید که در این رده قیمت هم گوشی های وجود دارد که باید پیش از خرید باید آنها را به خوبی بشناسیم. معمولا افرادی که در این رده قیمت به دنبال گوشی هستند از گوشیشان قابلیت های تماس و پیامک را می خواهند.

گوشي موبايل تکنو مدل T312 دو سيم‌ کارت

این گوشی جز یکی از گوشی های ارزان قیمت و ساده است که در رده گوشی های پایین رده می باشد.البته این گوشی نسبت به رقبای خود کمی جلوتر می باشد.این گوشی توانسته است لقب نیمه هوشمند را به خود بگیرد و  نمایشگری 1.7اینچی T312 از نوع LCD داشته است که با توجه به ابعادی که دارد تراکم پیکسلی 121 پیکسل بر هر اینچ را نمایش میدهد.  چهار مگابایت حافظه داخلی دارد. T312 دوربین دارد ولی کیفیت آن پایین می باشد .

قیمت این گوشی حدود 70 تا 80 هزار تومان است.

T312

گوشي موبايل زد تي اي مدل R538 دو سيم‌ کارت

معمولا افرادی که در این رده قیمت به دنبال گوشی هستند می خواهند از گوشی استفاده های مانند ارسال پیامک ، تماس داشته باشند.این گوشی می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد اگر می خواهید یک گوشی کلاسیک داشته باشید. شما می توانید در این گوشی با کیفیت عالی به مکالمه بپردازید و به راحتی پیامک های فارسی را ارسال نمایید.همچنین نمایشگر 1.7 اینچی داشته باشید البته یکی از مزیت های که نباید در مورد این گوشی فراموش کنید امکان استفاده از کارت حافظه‌ی microSD می باشد.

قیمت این گوشی حدود 60 تا 75 هزار تومان است.

ZTE R538 Dual SIM

 

گوشي موبايل مارشال مدل ME-363 دو سيم کارت

یکی دیگر از گوشی های است که در رده پایین وجود دارد و کیفیت آن نمی تواند زیاد راضی کننده باشد.این گوشی مشخصاتی مانند 64 مگابایت رم و پردازنده‌ای تک‌هسته‌ای ، بدنه‌ای پلاستیکی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت ، صفحه‌نمایش 3.5اینچی ME-363 از نوع LCD ،پشتیبانی از حافظه جانبی داشته است.

بیشتر بخوانید  گوشی نوکیا XR21 Limited Edition معرفی شد

قیمت این گوشی حدود 60 تا 70 هزار تومان می باشد.

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

2.3/5 - (22 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی زیر 100 هزار تومان

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *