گوشی جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ با دوربینی مجهز به لنزی با دیافراگم f/۱. ۵ مجهز است

دوربین

در همین یک سال جاری است که سازندگان و طراح های گوشی تصمیم گرفته اند که در دستگاه های خود دوربین هایی با کیفیت و امکانات بیشتر ارائه دهند. این خبر برای عموم مردم خیلی خوش حال کننده است به خصوص که در حال حاضر مردم علاقه ی زیادی به عکاسی دارند، اما این آخر ماجرا نیست و در حقیقت باید بگوییم که ترفند های بازار یابی نیز یکی از این حالت ها است که باعث شده است که بازار این گوشی ها بالا بگیرد.
در بین این گیر و دار بازار گوشی های موبایل شرکت ال جی در مرداد ماه امسال اعلام کرد که پرچم دار جدید آن ها دریچه ی دیافراگم ۱.۶ خواهد داشت.
این اولین بار بود که تلفن همراهی از چنین چیزی بهره مند می شود، تا اینکه یکی از رقبای دیرینه ی ال جی دست به کار شد، و در همین هفته ی گذشته بود که خبری بر روی سایت های خبری گذاشته شد و حاکی از آن بود که سامسونگ قصد دارد یک گوشی تاشوی خودش را با اسم گلکسی دبلیو شناخته شده است به دوربینی با دریچه ی دیافراگم یک و نیم مجهز است.
حال خبر ها و گزارشاتی وجود دارد که این شرکت محبوب برای گوشی پر حال عرضه اش که سال آینده به بازار می آید یک لنز با دریچه ی دیافراگم ۱.۵ در نظر گرفته است، همچنین شایان ذکر است که گوشی اس ۹ پلاس دارای دیافراگم ۲.۴ آست. همانطور که میدانید، گوشی پرچمدار شرکت کره ای سامسونگ دارای یکی از بهترین دوربین ها در بین گوشی های هوشمند بالا رده میباشد و امیدواریم این شرکت معروف در پرچمدار آینده ی خود یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس نیز این چرخه را حفظ کرده و از پرچمداری با یک دوربین فوق العاده رونمایی کند.

در ادامه با زوم تک همراه باشید

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy S23 Ultra Limited Edition معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ با دوربینی مجهز به لنزی با دیافراگم f/۱. ۵ مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *