نمایشگاه MWC 2018 و معرفی نوکیا 8 سیروکو

نوکیا 8

از این شرکت فنلاندی انتظار معرفی گوشی رده بالا داریم؛ درصورتی که نوکیا ۹ به طورسمی در آخر این ماه میلادی قرار است معرفی شود ، نوکیا 8 با پسوند sirocco قرار است که تا چند هفته بعد عرضه شود. این گوشی با شماره مدل TA-1005 تایید شده و انتظار داشتیم که این مدل گوشی نوکیا ۹ یا آواتار باشد ولی این شرکت فنلاندی قرار است مدل جدیدی از پرچم دار جدید خود یعنی نوکیا ۸ معرفی کند که دارای صفحه نمایش اولد می باشد.

این گوشی رده بالا طبق گزارشات دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی OLED مجهز است. مدل قبلی این گوشی با صفحه نمایشی ۵.۳ اینچی  QHD از مدل IPS LCD بود و همچنین این گوشی رده بالا شرکت اچ ام دی دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی می باشد و دوربین ثانویه آن ۵ مگاپیکسلی است. مدل قبلی این گوشی با دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۱۳ مگاپیکسلی ارائه شد.

شرکت اچ ام دی گلوبال دارای لنز زایس برای پرچم دار ۲۰۱۷ خود خواهد بود . ولی نوکیا ۸ در عکس برداری قابل مقایسه با گوشی های رده بالایی مثل گلکسی نوت ۸ و یا میت ۱۰ و آیفون ۱۰ نیست. علت این موضوع که اچ ام دی از یک دوربین سلفی با پیکسل پایین استفاده می کند معلوم نیست ولی طبق شایعات نسخه ۵.۵ اینچی این گوشی از دوربین ثانویه دوگانه بر خوردار خواهد بود و قبل از این اعلام شده بود که نوکیا ۹ با دوربین دوگانه ثانویه عرضه خواهد شد.

نوکیا 8

در این گوشی سیروکو با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک باطری ۳۲۵۰ میلی آمپر ساعت بکار برده شده است و مدل ۲۰۱۷ با ۱۲۸ و ۶۴ گیگابایت و باطری قوی تر عرضه شده است. اکنون اطلاعات بیشتری از گوشی نوکیا ۸ سیروکو موجود نیست و این گوشی با چه قیمت وارد بازار شود و از پسوند سیروکو استفاده کرد، گوشی مدل ۸۸۰۰ بود. این گوشی با قیمتی بیشتر از ۲۰۰۰ عرضه می شد و از طلای ۲۴ عیار برای بدنه این گوشی استفاده شده بود ولی با این وجود این، گوشی به صورت یک گوشی گران قیمت عرضه نخواهد شد.

در کنار این پرچم دار جدید اچ ام دی گلوبال، نسخه جهانی مدل ۲۰۱۸ نوکیا ۶ را عرضه خواهد کرد و نوکیا ۷ پلاس به طور رسمی توسط این شرکت فنلاندی معرفی خواهد شد. این گوشی در آخر ۲۰۱۷ عرضه شد ولی هیچ گاه به صورت جهانی عرضه نشد. نسخه پلاس این گوشی محدود به بازار چین نخواهد بود و بصورت جهانی عرضه می شود و گوشی پایین رده نوکیا ۱ به دست اچ ام دی معرفی خواهد شد.

و طبق گزارشات این گوشی با اندروید سبک گو و سخت افزاری ضعیف مانند تراشه اسنپدراگون ۲۱۲ کوالکام و ۸ گیگ حافظه داخلی و یک گیگ رم خواهد بود. و صفحه نمایش این گوشی معلوم نیست و رزولوشن آن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ خواهد بود و از دیگر گوشی های ارائه شده از اچ ام دی گلوبال در نمایشگاه MWC 2018 مدل 4G فیوچرفون نوکیا ۳۳۱۰ است و نسخه قبلی این گوشی با ساپورت 3G و نسخه جدید آن 4G را نیز پشتیبانی می‌کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نمایشگاه MWC 2018 و معرفی نوکیا 8 سیروکو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *