گوشی جدید تکنو از برند Phantom تاشو خواهد

گوشی جدید تکنو از برند Phantom تاشو خواهد

تلفن‌های تاشو در حال حاضر محبوب هستند – مگر اینکه اپل باشید و گوشی دیگری در افق وجود دارد. به Tecno Phantom V Fold سلام کنید. گوشی جدید به طرق مختلف شروع به افشای خود کرده است که جدیدترین آنها از طریق یک ویدیوی زنده به اشتراک گذاشته شده در توییتر ارائه می شود.

ویدئویی از Sudhanshu Ambhore، سازنده اطلاعات، اولین بار توسط MySmartPrice مشاهده شد و چیزی را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد یک تلفن تاشو Tecno در رنگ کرم نسبتاً دوست‌داشتنی باشد. ما نمی توانیم هیچ مشخصاتی را بشنویم، اما حداقل نمایشگرهای داخلی و خارجی را با شکوه تمام می بینیم.

ما هنوز نمی دانیم این نمایشگرها چقدر بزرگ هستند، اما مکانیسمی تاشو می بینیم که تصور می شود مشابه همان چیزی است که سامسونگ در گلکسی زد فولد 4 خود استفاده می کند. در این مرحله در مورد همه تاشوها صادق است. با این حال، برای تصمیم گیری در مورد اینکه واقعاً این چروک چقدر بد است، به ویدیوهای دستی یا حداقل رسمی بیشتری نیاز داریم.

از دیگر موارد قابل توجه می توان به یک برآمدگی دایره ای بزرگ در پشت دوربین اشاره کرد که مجموعه ای از دوربین سه گانه و فلاش را در خود جای داده است. در قسمت بیرونی، وضعیت نمایش حفره‌ای را برای دوربین سلفی مشاهده خواهید کرد. چیزی که ما می توانیم ببینیم شاسی است که به نظر می رسد کمی در سمت چپ است، اما این نیز چیزی است که ما فعلا درباره آن قضاوت خواهیم کرد.

از نظر در دسترس بودن، MySmartPrice گزارش می دهد که 28 فوریه زمانی است که همه این موارد رسمی می شود، بنابراین شاید بتوانیم انتظار نشت های بیشتری را از این زمان تا آن زمان داشته باشیم.

با توجه به اینکه گوشی‌های تاشو بیشتر و بیشتری وارد بازار شده‌اند، مطمئناً می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اپل به زودی وارد این رقابت شود. این واقعیت که هنوز نشان نداده است که منتظر لحظه مناسب یا به احتمال زیاد فناوری مناسب است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تکنو Camon 20 در Google Play لیست شد

نظرات در مورد : گوشی جدید تکنو از برند Phantom تاشو خواهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *