گوشی اوپو Reno 8Z 5G با چیپ 8 گیگابایتی در راه است

گوشی اوپو Reno 8Z 5G با چیپ 8 گیگابایتی در راه است

OPPO اخیراً سری گوشی های هوشمند Reno 8 را در بازار جهانی معرفی کرده است. این سری از Reno 8 و Reno 8 Pro تشکیل شده است. این برند همچنین در حال برنامه ریزی برای عرضه دستگاه دیگری از این سری به نام Reno 8Z 5G است که قبلاً در سایت های NCC، NBTC و Telecom اندونزی ظاهر شده است.

اکنون MySmartPrice این گوشی هوشمند را در پایگاه داده Geekbench مشاهده کرده است. بنابراین، اجازه دهید نگاهی به مشخصات و عملکرد آن بیندازیم. لیست Geekbench نشان می‌دهد که Reno 8Z 5G آینده دارای شماره مدل CPH2457 است. این دستگاه دارای یک پردازنده هشت هسته ای بوده که دارای شش هسته با فرکانس و دو هسته با فرکانس 2.21 گیگاهرتز است. این چیپست با پردازنده گرافیکی Adreno 619 همراه شده و کاملاً واضح بوده که این چیپست Snapdragon 695 5G است که همان چیپست موجود در اوپو Reno Z 5G است.

به غیر از آن، لیست نشان می دهد که دستگاه دارای 8 گیگابایت رم بوده و تحت سیستم عامل مبتنی بر اندروید 12 اجرا می شود. در مورد نتایج بنچمارک، این گوشی هوشمند در تست تک هسته ای 687 و در تست های چند هسته ای Geekbench 5 امتیاز 1920 را کسب کرده است.

طبق اطلاعات فاش شده، گوشی اوپو Reno 8Z 5G دارای پیکربندی دوربین سه گانه در عقب خواهد بود. یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 33 واتی به همراه Reno 8Z وجود دارد. مشبک بلندگو در پایین، درگاه USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز گنجانده شده است. در اخباری مرتبط اوپو K10 Energy اخیرا معرفی شده، اسمارتفون میان رده ای که باتری پرظرفیتی در آن به کار گرفته شده و شارژ سریعی دارد. این نام همچنین می تواند به عنوان Lite، Youth یا Vitality در سایر بازارها به فروش برسد و عنوان Energy برای این محصول اوپو در نظر گرفته می شود.

این گوشی قرار است نسخه مقرون به صرفه تری از K10 5G با چیپست اسنپدراگون 778G باشد و در حال حاضر در چین به فروش می رسد. این تلفن هوشمند K10 دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح Full HD+ است. یک حفره دوربین سلفی نیز در گوشه سمت چپ بالا وجود دارد، حسگری که دوربین 16 مگاپیکسلی در آن تعبیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از دوربین گوشی اوپو Find N3

در قسمت عقب یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی همراه با لنزهای 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق تعبیه شده است. بیشتر این ویژگی‌ها آشنا به نظر می‌رسند و دلیل آن این بوده که با برگه مشخصات اوپو K9s یکسان هستند. تفاوت اصلی در حافظه بوده و K10 Energy با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به فروش می رسد که از هر نسخه K9s قدرتمندتر است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی اوپو Reno 8Z 5G با چیپ 8 گیگابایتی در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *