آشکار شدن طراحی گوشی Galaxy F13

آشکار شدن طراحی گوشی Galaxy F13

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند میان رده جدید است. این مدل جدید بخشی از سری گلکسی F بوده و گلکسی F13 نام دارد که قرار است به زودی در هند معرفی شود.

طراحی دستگاه پس از مشاهده آن در صفحه پشتیبانی وب سایت هند سامسونگ فاش شد. به عبارت دیگر، همچنین اشاره می کند که این گوشی هوشمند قرار است به زودی در منطقه هندوستان عرضه شود. با نگاهی به این صفحه پشتیبانی، می بینیم که Galaxy F13 دارای شماره مدل SM-E135F/DS در وب سایت رسمی هند است. به غیر از این مدل، دفترچه راهنمای کاربر برای گوشی های آینده Galaxy SM-E135F و SM-M135F نیز توسط MySmartPrice مشاهده شد.

آشکار شدن طراحی گوشی Galaxy F13

سامسونگ گلکسی F13 آینده نیز جانشین مدل سال گذشته گلکسی F12 خواهد بود. پیش از این، حتی در پلتفرم بنچمارک محبوب GeekBench نیز مشاهده شده بود که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرد. اکنون، اولین نگاه درست به گوشی هوشمند داریم. این دستگاه دارای یک طراحی نمایشگر ناچ در جلو است، در حالی که عقب دارای یک سیستم دوربین عمودی سه‌گانه در گوشه بالا سمت چپ می باشد. نکته قابل توجه این بوده که این گوشی هوشمند دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی همراه با جک هدفون و پشتیبانی از افزایش فضای ذخیره سازی از طریق اسلات کارت MicroSD است.

بر اساس لیست GeekBench، گلکسی F13 به چیپست Exynos 850 مجهز شده که با 4 گیگابایت رم همراه شده است. علاوه بر این، رابط کاربری OneUI 4.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 را دارد. متأسفانه، تاریخ دقیق عرضه گوشی هوشمند آینده سامسونگ هنوز مشخص نیست، اما برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

در اخباری مرتبط اطلاعات پایگاه داده رگولاتور 3C تایید می کند که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی Z Flip4 باتری بزرگ تری نسبت به مدل فعلی دریافت خواهد کرد. به طور دقیق تر، ظرفیت 3595 میلی آمپر ساعت در مقابل 3300 میلی آمپر ساعت برای Flip3 خواهد بود. این افزایش خوبی است، اما هنوز مشخص نیست که آیا سرعت شارژ بر این اساس بهبود خواهد یافت یا خیر.

آشکار شدن طراحی گوشی Galaxy F13

به یاد بیاورید که Flip4 چیپست Snapdragon 8 Gen 1+ را دریافت خواهد کرد که باید نسبت به پلتفرم پرچمدار فعلی کوالکام در مصرف انرژی کارآمدتر باشد. اما در عین حال، فرکانس های آن بالاتر است، بنابراین مصرف انرژی به صورت مطلق ممکن است کاهش نیابد.

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 22 تنها در کمتر از 1 دقیقه هک شد

مانند گلکسی Flip3، فلیپ 4 دارای یک باتری است که به دو سلول تقسیم می شود. ظرفیت اولی 1040 میلی آمپر ساعت و دومی 2555 میلی آمپر ساعت خواهد بود. آخرین داده‌ها این گوشی هوشمند را به صفحه‌نمایش خارجی کمی بزرگ‌تر و نسبت ابعاد کمی متفاوت از نمایشگر اصلی نسبت می‌دهند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آشکار شدن طراحی گوشی Galaxy F13

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *