گوشی اوپو K9x با پردازنده دیمنسیتی 810 معرفی شد

گوشی اوپو K9x با پردازنده دیمنسیتی 810 معرفی شد

شرکت اوپو به تازگی محصول میان رده جدیدی را به نام اوپو K9x معرفی کرده که از پردازنده دیمنسیتی 810 قدرت می گیرد و یک باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپرساعتی هم در این مدل تعبیه شد.

این گوشی جدید به سری K9 با چیپست Dimensity 810 افزوده شده که به عنوان Oppo K9x شناخته می شود. گوشی جدید با سه دوربین، یک باتری بزرگ و یک صفحه نمایش تخت با نرخ تازه سازی 90 هرتز عرضه می شود.

صفحه نمایش اوپو کی 9 ایکس 6.5 اینچی LCD است و با پردازنده هشت هسته ای Dimensity 810 مدیاتک می تواند عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد. صفحه نمایش دارای طراحی حفره‌دار بوده که درون آن لنز 16 مگاپیکسلی جای می گیرد. حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 128 یا 256 گیگابایتی هم دارد. در عقب دستگاه دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار دو حسگر 2 مگاپیکسلی برای ماکرو و عمق جای گرفت.

 

گوشی اوپو K9x با پردازنده دیمنسیتی 810 معرفی شد

 

اوپو K9x با رابط کاربری ColorOS 12 و سیستم عامل اندروید 11 عرضه می شود. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی هم دارد که می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. این گوشی دارای جک 3.5 میلی متری صوتی در قسمت پایینی که در بیشتر گوشی ها شاهد هستیم. این شرکت در حال حاضر قیمت را اعلام نکرده است و درست قبل از اولین فروش فلش در 27 دسامبر فاش خواهد شد. K9x در رنگ های بنفش نقره ای یا مشکی عرضه خواهد شد.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت شرکت اوپو مراجعه کنید. Oppo درصدد بوده محصولات مختلفی را به مخاطب خود ارائه دهد و ویژگی های برجسته ای در این مدل تعبیه خواهد شد. گوشی اوپو K9x یک میان رده از سری K9 است که با طراحی جذاب و مشخصات کلیدی قابل توجه دردسترس مخاطبان قرار می گیرد. گذشته از آن دستگاه ویژگی های برجسته را به همراه دارد.

انتظار داریم بزودی مدل جدیدی معرفی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخ رونمایی ساعت اوپو Watch 3 مشخص شد

نظرات در مورد : گوشی اوپو K9x با پردازنده دیمنسیتی 810 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *