تم تیره برای فایل اکسپلورر فعال شد

فایل اکسپلورر

شرکت مایکروسافت یکی از کمپانی های بسیار فعال است که در سال با به روز رسانی یا عرضه محصولی جدید توجه کاربران و رسانه ها را به خود جلب می کند. این شرکت که از قدمتی طولانی برخودار است و سال ها با موفقیت گام های خود را به سوی پیشرفت طی کرده , این بار قصد دارد با ایجاد یک تغییر در یکی از نرم افزار های خود باری دیگر رضایت کاربران خود را ارتقأ دهد.
نرم‌ افزار ویندوز اکسپلورر یکی از برنامه های شرکت مایکروسافت است که تقریبا همه افراد حداقل یک بار از آن استفاده کرده اند. این نرم افزار یکی از کاربردی ترین نرم افزار های این شرکت است چرا که با استفاده از آن می توان کار های زیادی از جمله کپی کردن , جست و جوی فایل و دسته بندی آن ها و … را انجام داد. به دلیل کاربرد فراوان ویندوز اکسپلورر , شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته تمی جدید برای آن طراحی کند تا جذابیت آن دو چندان شود.

فایل اکسپلورر
بنا به گفته رافائل ریورا , تغییر تم فقط یکی از تغییراتی است که برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است. می توان با استفاده از ابزار هکر ریورا مچ ۲ ( Rivera’s hacking tool Mach2) و دستور mach 2 enable 10397285 , این قابلیت را در ویندوز 10 فعال نموده و از سایر امکانات و ویژگی های آن بهره مند شد.
رافائل ریورا با انتشار یک اسکرین شات سعی کرد تا حد امکان این موضوع را شفاف سازی کند اما از آن جا که این پروژه هنوز مراحل ابتدایی خود را طی می کند , اطلاعات و جزئیات زیادی درباره از آن دریافت نشده است. اما بدون شک کابرانی که طرفدار تم هایی با رنگ های تیره هستند از این تنوع استقبال کرده و بی صبرانه منتظر ارائه آن به صورت کامل می باشند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تم تیره برای فایل اکسپلورر فعال شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *