گوشی اوپو Find X6 دوربین 50 مگاپیکسلی دارد

گوشی اوپو Find X6 دوربین 50 مگاپیکسلی دارد

اکنون که اوپو از گوشی های تاشو Find N2 و Find N2 Flip رونمایی کرده است، به زودی تمرکز خود را به سری Find X6 معطوف خواهد کرد. شایعات مبنی بر اینکه Find X6 در سه ماهه اول 2023 معرفی خواهد شد، شایع است. پیش از عرضه، کارخانه شایعات مشغول افشای مشخصات کلیدی Find X6 است. یک فاش جدید، توسط ایستگاه چت دیجیتال تخلیه کننده، جزئیات کلیدی پیکربندی دوربین Find X6 را فاش کرده است.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که دوربین پشتی Find X6 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی خواهد بود. با این حال، فاش شده جدید بیان می کند که به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 با دیافراگم f/1.8 و پشتیبانی از OIS مجهز شده است.

دوربین اصلی با یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین زوم پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر همراه خواهد بود. این فاش همچنین بیان می کند که دستگاه به یک ISP MariSilicon X و بهینه سازی دوربین Hasselblad مجهز خواهد شد. جزئیات دوربینی که امروز ظاهر شده اند برای Find X6 Pro مناسب به نظر می رسند، اما اطلاعات دهنده ادعا می کند که این جزئیات متعلق به Find X6 (به طور دقیق نمونه اولیه مهندسی آن) است.

طبق گفته‌های سازنده، Find X6 بدنه شیشه‌ای دارد که ضخامت آن حدود 9.2 میلی‌متر است. در برآمدگی دوربین، ضخامت دستگاه به 12.3 میلی متر افزایش می یابد. وزن دستگاه حدود 207 گرم است.

گزارش های قبلی ادعا کرده بودند که نمایشگر Find X6 وضوح 1.5K و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می دهد. اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 احتمالاً با حداکثر 12 گیگابایت رم، حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم، دستگاه را تامین می کند. تصویر بالا رندر فاش شده Find X6 است که در اوایل این هفته منتشر شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده اوپو رینو 11

نظرات در مورد : گوشی اوپو Find X6 دوربین 50 مگاپیکسلی دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *