گوشی اوپو FIND N2 با 12 گیگابایت رم همراه است

گوشی اوپو FIND N2 با 12 گیگابایت رم همراه است

گوشی هوشمند مورد انتظار Oppo Find N2 قبل از اینکه ماه آینده رسمی شود، از وب سایت بنچمارک Geekbench عبور کرده است. اوپو در حال آماده شدن برای رونمایی از جانشین اولین گوشی تاشو خود با نام Find N است.

دستگاه تاشوی آینده نام Oppo Find N2 را یدک می کشد. طبق گزارش قبلی، اوپو Find N2 را در اواسط دسامبر رونمایی خواهد کرد. این گزارش نشان می‌دهد که این شرکت همچنین Find N2 Flip را در رویداد فناوری سالانه به پایان خواهد رساند. متأسفانه، Oppo هنوز در تاریخ دقیق عرضه گوشی تاشو Find N2 مادر است.

با این حال، می‌توان حدس زد که راه‌اندازی Find N2 نزدیک است زیرا در وب‌سایت Geekbench مشاهده شده است. لیست Geekbench مشخصات Oppo Find N2 را روشن می کند. Oppo Find N2 احتمالاً در روزهای آینده در قفسه‌های فروشگاه‌های چین عرضه می‌شود. گوشی تاشوی اوپو با گلکسی زد فولد 4 سامسونگ رقابت خواهد کرد.

نکته قابل توجه، لیست Oppo Find N2 Geekbench تأیید می کند که تلفن تاشو دارای شماره مدل PGU110 است. در بخش سخت افزاری. این گوشی دارای یک SoC اسنپدراگون 8+ نسل 1 خواهد بود. همچنین، دارای یک پردازنده گرافیکی Adreno 730 بسیار مناسب برای گرافیک است. علاوه بر این، گوشی تاشوی آینده اوپو با 12 گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

طبق لیست Geekbench، Oppo Find N2 اندروید 13 را با ColorOS 13 در بالا بوت می کند. علاوه بر این، Find N2 در تست‌های Geekbench تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیازهای 1262 و 3902 را کسب کرد.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن است که گوشی Oppo دارای صفحه نمایش 7.1 اینچی AMOLED تاشو با نرخ رفرش 120 هرتز است. همچنین، صفحه نمایش 5.54 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز را در خود جای داده است. یک باتری 4520 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی انرژی کل سیستم را تامین می کند. همچنین صفحه نمایش تاشو دارای یک دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

پنل پشتی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX890، دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی است. Oppo Find N2 دارای NPU MariSilicon X نیز خواهد بود. این دستگاه در رنگ های مشکی، سفید و سبز در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید  اوپو Find N2 Flip تا 4 سال آپدیت دریافت می کند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی اوپو FIND N2 با 12 گیگابایت رم همراه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *