گوشی Galaxy A34 5G سامسونگ و کسب تاییدیه بلوتوث

گوشی Galaxy A34 5G سامسونگ و کسب تاییدیه بلوتوث

شایعه شده است که سامسونگ در حال کار بر روی چندین دستگاه جدید در سری گلکسی خود است و سامسونگ Galaxy A34 5G یکی از آنهاست. این گوشی هوشمند اخیراً در سایت گواهی بلوتوث SIG با شماره مدل SM-A346B_DSN مشاهده شده است که پیشنهاد می کند به زودی عرضه شود.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی A34 5G یک گوشی هوشمند میان رده با طیف وسیعی از ویژگی های چشمگیر باشد. شایعه شده است که این پردازنده از Exynos 1280 SoC بهره می برد که یک پردازنده میان رده است که باید عملکرد روان و کارآمدی را ارائه دهد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی باشد که عمر باتری تمام روز را تامین می‌کند، و یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی که امکان عکس‌ها و فیلم‌های با وضوح بالا را فراهم می‌کند.

انتظار می‌رود گلکسی A34 5G علاوه بر پردازنده و دوربین، دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Mali G71 MP2 و 6 گیگابایت رم باشد که می‌تواند امکان چندوظیفگی سریع و روان را فراهم کند. این دستگاه احتمالا دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED با نرخ تجدید 60 هرتز است. شایعه شده است که اندروید 13 با One UI 5.0 در بالا اجرا می شود و از شارژ 15 واتی پشتیبانی می کند.

همچنین انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A34 5G دارای یک دوربین چهارگانه در پشت باشد، از جمله لنزهای زاویه باز 48 مگاپیکسلی f/1.8، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی f/2.2، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی f/2.4 و 2 مگاپیکسلی f. /2.4 سنسور عمق. این باید طیف گسترده‌ای از گزینه‌های عکاسی را در اختیار کاربران بگذارد و به کاربران اجازه دهد تصاویری با جزئیات و واضح در شرایط نوری مختلف ثبت کنند.

به طور کلی، سامسونگ گلکسی A34 5G در حال تبدیل شدن به یک گوشی هوشمند میان رده قدرتمند با طیف وسیعی از ویژگی های چشمگیر است. در حالی که هنوز مشخص نیست چه زمانی به طور رسمی راه اندازی می شود، اما ظاهر آن در سایت صدور گواهی بلوتوث SIG نشان می دهد که ممکن است به زودی عرضه شود. منتظر بروزرسانی های بیشتر در مورد این دستگاه جدید و هیجان انگیز سامسونگ باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه نظامی Galaxy S23 معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A34 5G سامسونگ و کسب تاییدیه بلوتوث

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *