گوشی اوپو A98 5G و کسب تاییدیه TDRA

گوشی اوپو A98 5G و کسب تاییدیه TDRA

ظاهرا اوپو در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل گوشی هوشمند میان رده جدید است. مدل A98 5G این شرکت اخیراً در وب‌سایت‌های مختلف گواهی‌ مشاهده شد و اکنون نوبت به وب‌سایت TDRA رسید.

برای کسانی که نمی‌دانند، اخیراً گزارش داده بودیم که مدل A98 غول فناوری چین در وب‌سایت‌های گواهی NBTC و CQC مشاهده شد. در همین حال، مشاهده جدید TDRA نشان می دهد که A98 5G دارای شماره مدل CPH2529 است. متأسفانه، این تنها جزئیات اصلی بوده که در پایگاه داده آنلاین به غیر از پشتیبانی آن از اتصال 5G فاش شد. با این حال، ما گزارش های قدیمی تری داریم که جزئیات بیشتری را فاش کرده است.

لیست NBTC و CQC نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند سری A اوپو از شارژ سریع 67 واتی بهره خواهند برد. اگرچه، فهرست TENAA جزئیات بیشتری را فاش کرده، ظاهراً این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED بوده که دارای اسکنر اثر انگشت و وضوح Full HD+ است. احتمالاً پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا نیز وجود خواهد داشت.

چیپست دقیقی که دستگاه را دربرمی گیرد، هنوز مشخص نیست، اما گمان می رود یک پردازنده هشت هسته ای 2.2 گیگاهرتزی باشد که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود.

لیست های قبلی همچنین یک باتری 4690 میلی آمپر ساعتی را نشان می دهد. در قسمت عقب، دستگاه دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بوده که با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی همراه می شود. در همین حال، تصور می‌شود دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی شامل آن شد. گواهی TDRA چیز زیادی را فاش نمی کند، اما به عرضه قریب الوقوع مدل Oppo A98 اشاره دارد. بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه کمپانی اوپو چیست.

اوپو سعی دارد ویژگی های بزرگی را ارائه دهد و محصول آینده یک گزینه میان رده است. پیش بینی می شود که این برند درصدد بوده محصولات جذابی را برای 2023 ارائه دهد. احتمالا اوپو بزودی پرچمداران بیشتری ارائه خواهد داد و کمپانی مذکور درصدد بوده تا مدل های متنوعی به سبد محصول خود بیافزاید. مدل‌های میان رده ای که ویژگی های جذابی را فراهم می آورد.

احتمالا اوپو A98 5G با طراحی بدنه ساده و بدنه پلاستیکی از راه برسد.

بیشتر بخوانید  گوشی جدید اوپو با سنسور IMX890 عرضه می شود

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی اوپو A98 5G و کسب تاییدیه TDRA

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *