سری Meizu 20 به سنسور IR مجهز است

سری Meizu 20 به سنسور IR مجهز است

سری 20 میزو به زودی به عنوان جدیدترین سری گوشی های هوشمند پرچمدار این برند وارد بازار می شود. اخیرا، میزو شروع به تمسخر گوشی های هوشمند جدید در رسانه های اجتماعی کرده است و اطلاعات را به صورت جزئی و جزئی فاش می کند. تا کنون تایید شده است که پرچمداران آینده به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 در زیر کاپوت مجهز خواهند شد. در جدیدترین توسعه، OEM تأیید کرده است که گوشی های سری 20 میزو به IR Blaster مجهز خواهند شد. در اینجا جزئیات است.

طبق آخرین تیزر منتشر شده توسط این برند، سری Meizu 20 که باید شامل Meizu 20 و Meizu 20 Pro باشد، با IR Blaster عرضه می شود. برای ناآگاهان، یک بلستر IR (بلستر مادون قرمز) به تلفن هوشمند اجازه می دهد تا به عنوان یک کنترل از راه دور برای دستگاه های الکترونیکی مختلف مانند تلویزیون، تهویه مطبوع، و جعبه تنظیم عمل کند. به کاربران این امکان را می دهد که این دستگاه ها را با استفاده از تلفن خود به جای کنترل از راه دور جداگانه کنترل کنند.

این اولین بار است که میزو از این فناوری در گوشی های هوشمند خود استفاده می کند. همانطور که می دانید، تلفن های هوشمند شیائومی اغلب مجهز به بلستر IR هستند. در گذشته سامسونگ نیز از این سنسور راحت در گوشی های خود استفاده می کرد. با این حال، این دیگر مورد نیست.

گزارش ها نشان می دهد که سری 20 میزو دارای سیستم عامل جدید Flyme 10 و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. گزارش شده است که از یک صفحه نمایش تخت متغیر (احتمالاً 2K) با اثر انگشت اولتراسونیک جدید 2.0 استفاده می کند که از باز کردن سریع دست مرطوب 0.075 ثانیه پشتیبانی می کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که خط تولید به رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز شده است. تاریخ عرضه سری جدید هنوز همه حدس می زنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخ رونمایی سری میزو 21 فاش شد

نظرات در مورد : سری Meizu 20 به سنسور IR مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *