انتشار تصویر تیزری تبلت OnePlus Pad

انتشار تصویر تیزری تبلت OnePlus Pad

دیروز، استیو همرستوفر (معروف به OnLeaks) با یک نشریه همکاری کرد تا رندرهای OnePlus Pad را به اشتراک بگذارد، که اولین تبلت OnePlus خواهد بود. رندرها اولین نگاه را به طراحی تبلت نشان دادند. بعداً، یک میکروسایت برای این تبلت که اولین تصویر رسمی خود را داشت، به زودی در وب‌سایت OnePlus India منتشر شد.

صفحه رسمی OnePlus Pad هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات کلیدی آن ندارد. بر اساس گزارش TechRadar، نوع سبز این دستگاه با نام Halo Green به بازار عرضه خواهد شد. این احتمال وجود دارد که تبلت در رنگ های دیگری نیز عرضه شود.

OnePlus Pad دارای یک شاسی آلیاژ آلومینیومی با فریم خمیده است که توسط این برند از طریق انتشارات تأیید شده است. برخلاف سایر تبلت‌هایی که دوربین‌هایشان در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد، OnePlus Pad دوربین عقب خود را به سمت مرکز قرار داده است. لوگوی این شرکت نیز در پشت قابل مشاهده است.

در قسمت جلویی، یک دوربین تکی در قاب بالایی بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. به نظر می رسد که این شرکت به زودی چند تیزر دیگر برای افشای طراحی کامل تبلت منتشر خواهد کرد. طراحی این تبلت نشان می‌دهد که می‌تواند پرچم‌دار این برند باشد. با این حال، گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که می‌توان آن را با مشخصات میان‌رده پر کرد. از این رو می توان منتظر گزارش های بیشتر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن بود.

همانطور که مشخص است، OnePlus رویداد بزرگی را در تاریخ 7 فوریه در هند برگزار خواهد کرد. شاهد ورود دو گوشی هوشمند به نام‌های OnePlus 11 5G و OnePlus 11R 5G خواهیم بود. این شرکت همچنین از هدفون های Buds Pro 2، TV 65 Q2 Pro و OnePlus Pad در همین رویداد رونمایی خواهد کرد.

انتظار داریم بیشتر اطلاعات تاکنون فاش شده به حقیقت تبدیل شود. برند چینی سخت در تلاش ارائه محصولی باکیفیت است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی OnePlus Ace Racing Edition نمایشگر 120 هرتزی LCD دارد

نظرات در مورد : انتشار تصویر تیزری تبلت OnePlus Pad

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *