گوشی اوپو A78 4G و کسب تاییدیه IMDA

گوشی اوپو A78 4G و کسب تاییدیه IMDA

ما اخیراً برای شما فاش کردیم که اوپو A78 5G به زودی در تایلند عرضه خواهد شد زیرا دستگاه را در وب سایت گواهی NBTC مشاهده کردیم. در حالی که A78 5G پیشتر در بازار هند معرفی شده است. اگرچه اکنون به نظر می رسد این برند گوشی های هوشمند ممکن است به زودی نسخه 4G این گوشی هوشمند را در سنگاپور معرفی کند.

این بدان دلیل است که ما نسخه A78 4G را در وب سایت گواهی IMDA با شماره مدل CPH2565 مشاهده کرده ایم. وب سایت صدور گواهی نشان داد که این گوشی هوشمند از WCDMA، LTE، بلوتوث، Wi-Fi، NFC و GPS پشتیبانی می کند. به غیر از این اطلاعات زیادی در مورد دستگاه آینده فاش نشده است. اوپو همچنین تاکنون هیچ اطلاعیه‌ای در رابطه با عرضه این دستگاه نداده است، اما از آنجایی که دستگاه در چندین سایت صدور گواهی رویت شده، انتظار داریم بزودی شاهد آن باشیم.

در همین حال، نسخه A78 5G در حال حاضر اولین حضور خود را در بازار هند خواهد داشت. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با نرخ توسازی 90 هرتز و روشنایی 480 نیت است. پردازنده مدیاتک Dimensity 700 5G داشته که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود. همچنین باید به سیستم عامل اندروید 13 هم پرداخت.

این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. دوربین دارای سه حسگر است و دو لنز 50 و 2 مگاپیکسلی به حساب می آید. دوربین سلفی نیز حسگری 8 مگاپیکسلی تلقی می شود. در اخباری مرتبط

از اوایل سال جاری اوپو تاکنون محصولات مختلفی معرفی کرده است. حال به نظر می رسد Oppo روی یک گوشی هوشمند جدید از سری A مشغول کار بوده که بزودی از راه می رسد. به تازگی گوشی A78 5G موفق به کسب تاییدیه شده بزودی از راه می رسد. طبق یک گزارش جدید، دستگاهی با شماره مدل CPH2565 بر روی پلتفرم گواهی TKDN اندونزی لیست شد. جدای از این، گویی دستگاه حتی در پلتفرم گواهی EEC نیز مشاهده شده است. آخرین افشا در پایگاه داده NBTC تایلند بود.

در حالی که لیست های دیگر نام رسمی دستگاه را فاش نکردند، نام بازاریابی گوشی هوشمند آینده در NBTC فاش شد. قابل ذکر بوده که یک مدل A78 5G نیز وجود دارد و اوایل امسال در بازار هند عرضه شد. بر اساس این رویت گواهی، می توان انتظار داشت که دستگاه به زودی در بازار تایلند عرضه شود. A78 5G احتمالاً جانشین مدل A77 5G است که قبلاً عرضه شده بود. قابل ذکر بوده که مدل A77 5G حتی در هند با نام K10 5G عرضه شد. بنابراین این احتمال وجود دارد که مدل A78 5G حتی به عنوان یک گوشی سری K نیز وارد بازار هند شود.

بیشتر بخوانید  اوپو بزودی گوشی با چیپ Snapdragon 695 معرفی می کند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی اوپو A78 4G و کسب تاییدیه IMDA

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *