عدم موفقیت ال جی در آزمون اپل!

اپل

همانطور که می دانید کمپانی اپل هر ساله از سه گوشی هوشمند جدید خود رونمایی به عمل می آورد که سال گذشته از سه گوشی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 رونمایی به عمل آورد. در سال 2018 نیز برنامه ی اپل به همین صورت خواهد بود و پیش تر در خبرها اعلام شده است که این کمپانی قصد داشته که تولید صفحه نمایش این گوشی های هوشمند را به کمپانی ال جی بسپارد ولی بر اساس گزارش وال استریت ژورنال گویا در تولید صفحه نمایش این گوشی های هوشمند دچار مشکل شده است.

بر اساس گزارشات منتشر شده مشخص شده است که به دلیل وابستگی اپل برای تامین نمایشگر آیفون Xs پلاس به کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته بود که تولید آن ها را به ال جی واگذار نماید ولی گویا در این موضوع دچار مشکل شده است و نتوانسته نیازهای خود را از طریق کمپانی ال جی برطرف نماید. قرار بوده که تولید نمایشگر OLED آیفون Xs در سال جاری به کمپانی سامسونگ واگذار شود ولی اپل سعی داشته است که در سال جاری این مسئولیت را به کمپانی ال جی نیز بسپارد تا از انحصارگرایی سامسونگ جلوگیری نماید ولی متاسفانه این کمپانی نتوانسته است در تولید این صفحه نمایش ها به استانداردها و بازده مورد نیاز اپل دسترسی پیدا کند و به این ترتیب تولید این پنل های صفحه نمایش دوباره تنها به کمپانی سامسونگ واگذار گردید.

در این گزارش این گونه مطرح شده بود که دلیل اینکه کمپانی ال جی نتوانسته است استانداردهای مورد نظر اپل را رعایت نماید، عدم وجود تجهیزات مورد نیاز بوده است. در واقع تجهیزات تولیدی پیشرفته اگر در اختیار این کمپانی بود می توانست به راحتی تمامی پارامترهای کمپانی اپل را رعایت نماید. پیش از این بسیاری از تحلیلگران در خصوص تولید دوباره ی پنل های OLED آیفون های آینده توسط کمپانی سامسونگ خبر داده بودند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عدم موفقیت ال جی در آزمون اپل!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *