راه اندازی پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتالی توسط Yahoo! Japan

Yahoo! Japan

این روزها که خبرهای زیادی در خصوص ارزهای دیجیتالی منتشر می گردد، قطعا همه ی شما از فرآیند کارکرد این ارزها اطلاع دارید و قطعا می دانید که پلتفرم هایی برای داد و ستد و معامله ی این ارزها ایجاد شده اند. بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی یک سایت خبری ژاپنی، Yahoo! Japan که در واقع حاصل همکاری مشترک شرکت ژاپنی Softbank با شرکت آمریکایی Yahoo می باشد قصد دارد با خرید 40 درصد از سهام Exchange BitARG در ماه آینده ی میلادی یک پلتفرم جدید برای معامله ی ارزهای دیجیتالی (Cryptocurrency) راه اندازی نماید.

گویا این شرکت قصد دارد از تکنولوژی BitARG استفاده نموده تا در مدت 1 سال بتواند پروژه ی خود را اجرایی نماید و این موضوع در حالی است که BitARG هم اکنون مجوزهای لازم برای فعالیت را از سوی تمامی شرکت های قانون گذاری مالی و اعتباری ژاپن دریافت نموده است و به طور قانونی امکان معامله ی ارزهای دیجیتالی را دارد. بر اساس خبرهای ضد و نقیضی که در این خصوص منتشر شده است، گویا یاهو ژاپن تصمیم دارد سهام BitARG را از طریق زیر مجموعه ی خود به نام YJFX به عنوان پلتفرم تراکنش فارکسی عملی سازد.

ارز 40 در صد از سهام BitARG مبلغی حدود 2 میلیارد ین برابر با 19 میلیون دلار برآورد شده است. زمانی که فرآیند خرید این شرکت نهایی گردد قرار است تیمی از متخصصان YJFX پروژه ی پلتفرم جدید را همراه با سیستمی برای تعامل با شرکت ها و رگولاتوری های دولتی و توسعه ی بخش مدیریت مشتریان با رعایت حریم های خصوصی و امنیتی آغاز نماید. در این میان مدیران سایر پلتفرم های معامله ی ارزهای دیجیتالی در این زمینه احساس خطر کردند و گفتند که در آینده رایزنی با مدیران این پلتفرم جدید را در دستور کار های خود قرار داده اند!.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : راه اندازی پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتالی توسط Yahoo! Japan

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *