گوشی اقتصادی ZTE Blade L9 معرفی شد

گوشی اقتصادی ZTE Blade L9 معرفی شد

شرکت ZTE هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی می کند و اکنون نوبت به گوشی اقتصادی ZTE Blade L9 رسیده که از طراحی ساده و ویژگی های قابل قبولی به عنوان مدل رده پایه بهره می برد.

این اسمارتفون در مکزیک معرفی شد و دارای مشخصات متوسطی دارد. پردازنده Unisoc، سیستم عامل اندروید گو و باتری مناسب. ZTE Blade L9  به صفحه نمایش 5 اینچی TFT با وضوح 480×960 پیکسل مجهز بوده که نسبت تصویر 18:9 دارد و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم با آن همراه شد.

در قسمت عقب Blade L9 دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلاش LED است. این گوشی از اسکنر اثر انگشت پشتیبانی نمی کند. لبه سمت چپ آن دارای پورت microUSB و ویژگی های سمت راست آن دارای دکمه هایی برای تنظیم صدا و پاور است. لبه بالایی گوشی دارای جک 3.5 میلی متری صدا بوده، در حالی که قسمت پایینی آن هیچ کلید یا پورتی ندارد.

در بخش مشخصات باید به چیپ SC7731E Unisoc که شامل یک پردازنده چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی است اشاره کرد. در سایر مشخصه ها باید به 1 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه microSD برای ذخیره سازی اضافی پرداخت. ناگفته نماند که این دستگاه مبتنی بر سیستم عامل 11 نسخه Go است.

Blade L9 دارای باتری 2000 میلی آمپر ساعتی است. ویژگی های دیگری مانند دو سیم کارت، 3G، Wi-Fi و بلوتوث 4.2 را ارائه می دهد. این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی و آبی با قیمت تنها 83 دلار راهی بازار این منطقه می شود و مشخص نیست در سایر نقاط جای دارد یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی اقتصادی ZTE Blade L9 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *