ردمی نوت 12 پرو پلاس فناوری شارژ 210 واتی در بازار جهانی دارد

ردمی نوت 12 پرو پلاس فناوری شارژ 210 واتی در بازار جهانی دارد

مدل های Note-line پرفروش ترین گوشی های هوشمند نه تنها در Redmi بلکه در جهان هستند. با سری گلکسی A سامسونگ و مواردی از این دست رقابت می کند. اما جالب‌تر این است که Redmi برندی است که مدل‌های مقرون به صرفه را ارائه می‌کند. این بدان معناست که با همان قیمت، پیکربندی بهتری با نام تجاری Redmi پیدا خواهید کرد. به عنوان مثال، در اکتبر سال جاری، سری Redmi Note 12 را در چین منتشر کرد. دومی برای اولین بار از سنسور 200 مگاپیکسلی HPX سامسونگ استفاده کرد. همچنین، این اولین گوشی جهان بود که با چنین دوربینی عرضه شد. چندی پیش، متوجه شدیم که یک گوشی دیگر از این مجموعه به فروش جهانی خواهد رسید. ما در مورد Redmi Note 12 Pro+ صحبت می کنیم که دارای سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی نیز خواهد بود.

شیائومی میزبان رویداد معرفی محصول جدید در 5 ژانویه 2023 خواهد بود. در آن، این برند Redmi Note 12 Pro+ را عرضه خواهد کرد. ما فکر می کنیم که این گوشی در اولین هفته های سال جدید ارسال خواهد شد.

در کنار این مدل، شیائومی باید گوشی های دیگری را نیز عرضه کند. آنها باید شامل Redmi Note 12 Explorer Edition باشند که از شارژ سریع 210 واتی پشتیبانی می کند. به هر حال، ردمی هنوز تنها برند جهان است که زمان شارژ را به یک رقمی یعنی 9 دقیقه کاهش داده است. اما این ویژگی هنوز در انحصار چین است.

به غیر از آن، Redmi Note 12 Pro+ هیچ تفاوتی با نسخه قبلی منتشر شده در چین نخواهد داشت. بنابراین، با تراشه Dimensity 1080 عرضه خواهد شد. این یک SoC میان رده با عملکرد قابل قبول است. به علاوه، یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED مستقیم، یک باتری بزرگ داخلی 5000 میلی آمپر ساعتی و غیره وجود خواهد داشت.

قیمت اولیه Redmi Note 12 Pro+ در چین 2099 یوان (301 دلار) است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت نسخه جهانی وجود ندارد. اما ما فکر می کنیم قیمت آن حدود 400 دلار خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  منتظر گوشی Redmi Note 12T Pro با پردازنده قوی باشید

نظرات در مورد : ردمی نوت 12 پرو پلاس فناوری شارژ 210 واتی در بازار جهانی دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *