گوشی اقتصادی Redmi 12 در راه است

گوشی اقتصادی Redmi 12 در راه است

گوشی های هوشمند مقرون به صرفه ردمی به اندازه گوشی های میان رده سری Note محبوب هستند. این شرکت اخیرا گوشی مقرون به صرفه Redmi 12C را به بازار جهانی معرفی کرده و گوشی های Redmi A1 و A2 را نیز روانه بازار کرد. اکنون، به نظر می رسد که زیرمجموعه شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی ارزان قیمت جدید به نام Redmi 12 است. به تازگی شواهدی از این دستگاه در هر دو وب سایت FCC و IMEI ایالات متحده یافت شده است. اگرچه جزئیات محدود بوده، اما برخی اطلاعات لو رفت.

همانطور که از نام آن پیداست، Redmi 12 می تواند یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید از این برند باشد. در حالی که این شرکت هنوز به طور رسمی این دستگاه را تأیید نکرده، اما در پایگاه داده IMEI ذکر شده که نام و شماره مدل آن 23053RN02L است. به طور جداگانه، نسخه متفاوتی از گوشی با شماره مدل 23053RN02Y در وب سایت FCC مشاهده شده است.

طبق گفته پایگاه داده، Redmi 12 به عنوان یک تلفن هوشمند 4G با رابط کاربری MIUI 14 است. در حالی که ما انتظار داریم این نرم افزار مبتنی بر اندروید 13 باشد، به سختی می توان با ردمی به طور قطعی گفت، زیرا این شرکت اخیراً یک نسخه منتشر کرده است. به‌روزرسانی برای گوشی‌های Redmi Note 12 Pro منتشر شده که شامل MIUI 14 می شود.

علاوه بر این، FCC فاش کرده که این گوشی هوشمند با یک آداپتور شارژ با شماره مدل MDY-12-EA عرضه می شود و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. می توان پیش بینی کرد که Redmi 12 ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. سایر مشخصات این گوشی هوشمند هنوز در دست نیست.

در اخباری مرتبط شرکت ردمی زیربرند شیائومی به تازگی از نسخه سازمانی ردمی Book 15E رونمایی کرد. لپ تاپی که برای کاربران تجاری و سازمانی تدارک دیده شده و برخی ویژگی‌های خاصی به کاربران خود ارائه می دهد.

در واقع این یک لپ‌تاپ قدرتمند است که مطابق با خواسته‌های کاربران تجاری امروزی طراحی شد. این دستگاه شیک و سبک وزن دارای ویژگی هایی است که آن را هم برای کار و هم برای بازی مناسب می کند. در بخش مشخصات دستگاه، لپ تاپ یک صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD با پشتیبانی از DC dimming دارد.

بیشتر بخوانید  مانیتور 27 اینچی جدید ردمی رونمایی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی اقتصادی Redmi 12 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *