انتشار اطلاعاتی از سری گوشی ویوو S17

انتشار اطلاعاتی از سری گوشی ویوو S17

انتظار می رود ویوو به زودی از سری گوشی های هوشمند Vivo S17 در چین رونمایی کند. این شرکت قبلاً ویوو S17e را روانه بازار کرده است و اکنون به نظر می‌رسد که در حال کار بر روی معرفی Vivo S17 و S17 Pro است. در یک پست اخیر Weibo، به نظر می‌رسد که Digital Chat Station مشخصات کلیدی Vivo S17 و S17 Pro را فاش کرده است.

نمودار فوق به اشتراک گذاشته شده توسط افشاگر، مشخصات کلیدی Xiaomi Civi 3 را در ستون اول ذکر کرده است. پس از آن، مشخصات کلیدی Oppo Reno 10 و Reno 10 Pro قرار دارد. در دو ستون آخر، DCS ظاهرا جزئیاتی را در مورد چیپست، دوربین، باتری و قابلیت‌های شارژ سریع Vivo S17 و S17 Pro فاش کرده است.

طبق اطلاعات فاش شده، شایعه شده است که Vivo S17 به پردازنده اسنپدراگون 782G مجهز شده است. وقتی صحبت از دوربین به میان می‌آید، گمان می‌رود که دستگاه دارای دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS در عقب باشد. گفته می شود برای حفظ انرژی دستگاه در طول روز، S17 دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بوده که با فناوری شارژ 66 واتی برای شارژ مجدد سریع پشتیبانی می شود.

S17 Pro احتمالا دارای چیپست مدیاتک Dimensity 8200 است. از نظر دوربین، این دستگاه ممکن است با یک دوربین جلو 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار عرضه شود. در عقب، ممکن است یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS قرار گیرد. برای اطمینان از عمر طولانی باتری، انتظار می رود ویوو اس 17 پرو دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی باشد که با فناوری شارژ 80 واتی برای شارژ سریع و راحت تکمیل می شود.

پیش بینی می شود که سری ویوو S17 در 30 می رونمایی شود. از این رو، به نظر می رسد تایید رسمی تاریخ عرضه در چند روز آینده منتشر شود. در اخباری مرتبط ماه گذشته گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد ویوو یک گوشی هوشمند رده پایه جدید در دست ساخت دارد که Y02t 4G نام دارد. این دستگاه در گواهی TKDN و پایگاه داده Geekbench رویت شد. اکنون، به نظر می رسد که نسخه هندی این گوشی هوشمند ممکن است به زودی اتفاق بیفتد، زیرا در وب سایت صدور گواهی اداره استانداردهای هند (BIS) رویت شده است.

بیشتر بخوانید  پیش‌سفارش‌های ویوو X100 به بیش از 1 میلیون دستگاه رسید

ویوو Y02T، با شماره مدل V2254، اخیراً در وب سایت صدور گواهی اداره استانداردهای هند (BIS) رویت شده است. این گواهی هیچ یک از مشخصات را فاش نمی کند، با این حال، گزارش قبلی برخی از ویژگی های کلیدی Y02T 4G را فاش کرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از سری گوشی ویوو S17

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *