گوشی آیکیو Neo 8 Pro در AnTuTu رویت شد

گوشی آیکیو Neo 8 Pro در AnTuTu رویت شد

iQOO قرار است به زودی سری جدید گوشی های هوشمند Neo 8 را عرضه کند. اما قبل از اعلام رسمی خود در چین، این شرکت تیزر دیگری را ارائه کرده که عملکرد بنچمارک AnTuTu مدل Neo 8 Pro و همچنین چند جزئیات دیگر را نشان می دهد.

برای کسانی که نمی دانند، iQOO Neo 8 Pro اولین مدل از سری Pro در خانواده Neo است و دارای مشخصات و ویژگی های درجه یک پرچمدار خواهد بود. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، سازنده چینی گوشی های هوشمند این دستگاه را به چیپ مدیاتک Dimensity 9200+ مجهز می کند که یک پردازنده 4 نانومتری رده بالا با حداکثر فرکانس 3.35 گیگاهرتز است. اکنون، این برند به طور رسمی نتایج دستگاه را در پلتفرم بنچمارک AnTuTu به اشتراک گذاشته است.

با نگاهی به این امتیازات، می‌توانیم ببینیم که این گوشی هوشمند 1363206 امتیاز کسب کرده که این شرکت ادعا می‌کند بالاترین امتیاز AnTuTu است و نسبت به هر گوشی اندرویدی برتری دارد. این حتی بالاتر از 1,330,011 امتیاز کسب شده توسط گوشی های هوشمند گیمینگ سری ROG Phone 7 ایسوس است. این تیزر عملکرد AnTuTu از این شرکت همچنین نشان داد که آزمایش‌ها با استفاده از مدل 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایتی حافظه داخلی دستگاه انجام شده است.

به عبارت دیگر، تایید شده که Neo 8 Pro دارای حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 512 گیگابایت حافظه UFS 4.0 است. iQOO در حال آماده شدن برای معرفی سری Neo 8 برای بازار چین در تاریخ 23 می خواهد بود. در دیگر خبرها iQOO از معرفی سری جدید Neo 8 با دو گوشی هوشمند پریمیوم خبر داد که شامل Neo 8 و Neo 8 Pro می شود. قبل از رونمایی رسمی آن در 23 می چین، این شرکت طراحی گوشی‌ها را به اشتراک گذاشته که برخی به‌روزرسانی‌های جزئی نسبت به سری قبلی Neo 7 را به نمایش می‌گذارد.

در ویبو، iQOO ویدیویی را منتشر کرده است که از طراحی سری Neo 8 آینده پرده برداری می کند. این گوشی‌ها دارای پنل عقب خمیده هستند و مدل پیش‌نمایش‌شده دارای پنل عقب چرمی وگان قرمز رنگ است. در عقب، یک ماژول دوربین مستطیلی با دو بریدگی دایره ای دارد که محل نصب دوربین دوگانه و فلاش LED برای Neo 8 5G است. متن ماژول دوربین نشان می دهد که Neo 8 از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  گوشی آیکیو Neo 7 Racing Edition در نزدیکی معرفی

به گفته آیکیو، Neo 8 Pro به سیستم روی تراشه (SoC) مدیاتک Dimensity 9200+ که اخیراً معرفی شده است، مجهز خواهد بود، چیپی که بر اساس فرآیند 4 نانومتری ساخته شده و قادر به رسیدن به حداکثر فرکانس 3.35 گیگاهرتز است. علاوه بر این، گوشی از تراشه V1+ ویوو برای بهبود دوربین، عملکرد و قابلیت‌های نمایشگر استفاده می‌کند. با گنجاندن تراشه V1+ ISP، به نظر می رسد که iQOO ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای تبدیل Neo 8 Pro به جای یک دستگاه بازی محور، به یک دستگاه همه جانبه باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی آیکیو Neo 8 Pro در AnTuTu رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *