گلکسی نوت 9 تقلبی عرضه شد!

گلکسی نوت 9 تقلبی

گلکسی نوت 9 تقلبی | اساسا بسیاری از کمپانی های محبوب نظیر اپل و سامسونگ پس از معرفی پرچمداران خود شاهد عرضه ی نسخه ی تقلبی گوشی های خود هستند و نام این نسخه های تقلبی را در بازار گوشی های های کپی می نامند. به طورکلی گوشی های کپی تنها از لحاظ ظاهری شبیه به نسخه ی اصلی است و از لحاظ سخت افزاری و سیستم نرم افزاری شباهتی ندارد.

گلکسی نوت 9 تقلبی

اما اخیرا یک نسخه ی تقلبی از نوت 9 سامسونگ منتشر شده است که بسیار عجیب و غریب می باشد و به نوعی این مدل اصلا عادی نیست، زیرا نسخه ی دقیقی از این فبلت سامسونگ قبل از رونمایی این پرچمدار منتشر شده است. اولین نسخه ی کپی از فبلت 2018 کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 با دقت بسیار بالایی از روی تصاویر و رندرهای منتسب به نوت 9 کره ای ها ساخته شده و حتی احتمال دارد در نگاه اول هر شخصی را فریب دهد.

گلکسی نوت 9 تقلبی

لازم به ذکر است که کمپانی سازنده این گوشی تقلبی توانسته ختی با دقت بسیار بالایی رابط کابری Experience UI کمپانی کره ای را نیز طراحی نموده و بر روی نسخه ی کپی ارزان قیمت نوت 9 عرضه نماید تا تجربه کاربران را از در دست گرفتن یک فبلت پرچمدار تا حد زیادی واقعی جلوه می نماید. این فبلت هوشمند نظیر نسخه اصلی در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی به بازار عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که هنوز قیمت نهایی نسخه تقلبی گلکسی نوت 9 کره ای ها مشخص نشده است اما قطعا برای خریداری آن قیمتی بسیار  کمتر از نسخه اصلی آن به دنبال خواهد داشت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رویت شدن تبلت Galaxy Tab S9+ در بنچمارک ها

نظرات در مورد : گلکسی نوت 9 تقلبی عرضه شد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *