گلکسی زد فولد 3 سامسونگ به کلید لمسی مجهز می شود

سامسونگ در آینده نزدیک نسل جدید گوشی تاشو گلکسی زد فولد را با نام گلکسی زد فولد 3 معرفی خواهد کرد. اسمارتفونی که مشخصات کلیدی برجسته داشته و یک گزینه معمولی نیست.

سامسونگ اولین شخصی بود که گوشی هوشمند صفحه نمایش تاشو را منتشر کرد. و اگرچه چند سازنده دیگر نیز هستند که تلفن های مشابهی را به بازار عرضه کرده اند ، این شرکت کره جنوبی همچنان رهبر برجسته است. در همین راستا ، بسیاری از کاربران منتظر نسل بعدی سامسونگ Galaxy Z Fold 3. اخیراً شاهد ارائه رندرهای گوشی هستیم. در حال حاضر ، ما حق ثبت اختراعات را پیدا کرده ایم که طراحی واقعی شخصیت اصلی ما را نشان می دهد. این حق ثبت اختراع همچنین ثابت می کند که دستگاه ممکن است دکمه های کناری از نوع لمسی را اتخاذ کند.

همانطور که 91mobiles گزارش می دهد ، جدید Samsung Galaxy Z Fold 3 به جای دکمه های فیزیکی سنتی با دکمه های لمسی در کنار آن عرضه می شود. با توجه به توضیحات حق ثبت اختراع ، دکمه های فیزیکی سنتی کاربر را دچار مشکل می کند و ممکن است به لولا آسیب برساند. هدف این حق اختراع جایگزینی دکمه های فیزیکی با دکمه های مجازی مبتنی بر لمس است. آنها قادر خواهند بود توابع مختلف را تحقق بخشند.

از جنبه های دیگر، Samsung Galaxy Z Fold 3 جدید از یک صفحه داخلی 7.56 اینچی بدون سوراخ سوراخ استفاده خواهد کرد. یک فناوری دوربین در زیر صفحه وجود دارد که می تواند سلفی بگیرد و تماس ویدیویی برقرار کند. از نسل جدید فناوری شیشه UTG استفاده خواهد کرد. ضخامت شیشه افزایش یافته است و از دوام و صافی بالاتر اطمینان حاصل می کند.

در بخش فنی، این تلفن باید پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 888 را به همراه داشته باشد. در این صورت ، Samsung Galaxy Z Fold 3 به اولین گوشی هوشمند جهان تبدیل خواهد شد که دارای یک تراشه پرچمدار و همچنین یک فناوری دوربین در زیر صفحه است.

علاوه بر این، ظرفیت باتری تلفن از 4500 میلی آمپر به 4380 میلی آمپر ساعت کاهش یافته است. از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی خواهد کرد. این تلفن همچنین با قلم S Pen همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید  این گوشی های سامسونگ آپدیت سه ساله اندروید دریافت می کنند

انتظار می رود مدل جدید سامسونگ Galaxy Z Fold 3 پیش از ماه ژوئیه به طور رسمی رونمایی شود. اخیراً TheElec گزارش داده است که سامسونگ تا 7 میلیون تلفن هوشمند Galaxy Z Fold / Flip 3 را در اختیار شما قرار خواهد داد که از این میان Z Fold 3 2.5 تا 3 میلیون واحد و Z Flip 3 3.5 تا 4 میلیون واحد خواهد داشت.

سامسونگ انتظار دارد که فروش امسال تلفن های هوشمند صفحه نمایش تاشو بسیار بیشتر از سال گذشته باشد. این شرکت همچنین در مورد این دو محصول در آینده بسیار مطمئن است. در سال 2020 ، فروش مدل های تاشو Z Fold 2 و Z Flip 2 سامسونگ حدود 2.5 میلیون دستگاه بود که کمتر از انتظارات شرکت بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی زد فولد 3 سامسونگ به کلید لمسی مجهز می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *