انتشار اطلاعاتی از گوشی Honor Magic4 Lite

آنر در نمایشگاه فناوری 2022 کنگره جهانی موبایل (MWC) که اخیرا برگزار شد، از سری گوشی های پرچمدار Magic4 رونمایی کرد. اطلاعات جدید نشان می دهد که به غیر از Magic4، Magic4 Pro و Magic4 Ultimate Edition، این سری شامل یک گوشی میان رده به نام Honor Magic4 Lite نیز می شود. گزارش جدید Appuals رندرها، مشخصات و قیمت Magic4 Lite را فاش کرده است.

انتظار می‌رود Honor Magic4 Lite 5G دارای یک پنل نمایشگر 6.81 اینچی LCD TFT  باشد که رزولوشن Full HD+ دارد و نرخ نوسازی آن به 120 هرتز می رسد و در سوی دیگر تراکم پیکسلی 483ppi دارد. برای دوربین سلفی احتمالا یک سنسور 16 مگاپیکسلی در کار است که می تواند تا 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. همانطور که در رندرهای فاش شده مشاهده می شود، Magic4 Lite دارای یک صفحه نمایش حفره دار با یک حاشیه زیرین قابل توجه خواهد بود.

گوشی Honor Magic4 Lite زیبا و ظریف

انتشار اطلاعاتی از گوشی Honor Magic4 Lite

بخش عقب دستگاه Magic4 Lite براق بوده و احتمالاً دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، یک لنز سنجش عمق 2 مگاپیکسلی و یک فلاش LED است که درون یک ماژول دوربین گرد جای گرفت. این اسمارتفون با سیستم عامل اندروید 11 مبتنی بر رابط کاربری Magic UI 6 ارائه می شود. آنر Magic4 Lite یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 40 واتی از طریق USB-C پشتیبانی می کند. از شارژ بی سیم پشتیبانی نکرده و برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت جانبی دارد.

این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون 695 مجهز بوده و در کنار آن باید به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. انتظار می‌رود این دستگاه با ویژگی‌های دیگری مانند استاندارد IPX2 برای محافظت در برابر پاشش‌ آب، یک بلندگو، پشتیبانی شبکه 5G، دو سیم‌کارت، Wi-Fi 802.11ac، NFC و GPS عرضه شود. متاسفانه قابلیت ارتقا حافظه داخلی در کار نیست.

قیمت Honor Magic4 Lite احتمالاً 299 یورو خواهد بود. همانطور که در رندرهای بالا نشان داده شده است، ممکن است در رنگ های مشکی، آبی و نقره ای عرضه شود. مشخص نیست که آیا این دستگاه در رویداد آتی Honor که 29 مارس برگزار می شود، رونمایی خواهد شد یا خیر.

مشخصات کلیدی احتمالی گوشی Honor Magic4 Lite

  • نمایشگر 6.81 اینچی LCD TFT  با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز
  • پردازنده اسنپدراگون 695 با پشتیبانی شبکه 5G
  • حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی
  • استاندارد IPX2 برای محافظت در برابر پاشش‌ آب، یک بلندگو، پشتیبانی شبکه 5G، دو سیم‌کارت، Wi-Fi 802.11ac، NFC و GPS
  • بدون اسلات کارت میکرو اس دی
  • باتری 4800 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 48 واتی
  • دوربین عقب سه گانه 48/2/2 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی
  • سیستم عامل اندروید 11 مبتنی بر رابط کاربری Magic UI 6
  • حسگر اثرانگشت جانبی

آنر درصدد است محصولی خوش قیمت و باکیفیت را در آینده نزدیک معرفی کند. اطلاعات بیشتری در کار نیست و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد. برند اخیر هوآوی پیشتر سری آنر مجیک 4 را با مشخصات پرچمدار و طراحی پریمیومی معرفی کرد. حال وقت آن رسیده بزودی یک مدل رده میانی را شاهد باشیم که ویژگی های برجسته داشته و در نوع خود مدلی برجسته خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی Honor Magic4 Lite

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *