گلکسی اس 24 اولترا با دوربینی دارای زوم 5 برابری

گلکسی اس 24 اولترا با دوربینی دارای زوم 5 برابری

در آخرین دور شایعات پیرامون گوشی های هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ، گزارش شده که گلکسی اس 24 اولترا ارتقاء قابل توجهی در بخش دوربین دریافت خواهد کرد. بر اساس مقاله اخیر گلکسی کلاب، سامسونگ قصد دارد با معرفی زوم اپتیکال 5 برابری، قابلیت های زوم گلکسی اس 24 اولترا را افزایش دهد.

برای دستیابی به این بهبود، طبق گزارش ها، سامسونگ در نظر دارد سنسور تله فوتو 3 برابری فعلی را حذف کند، که در حال حاضر با یک لنز پریسکوپ 10 برابری همراه شده است. این حرکت نشان دهنده انحراف از سیستم سنسور زوم دوگانه معرفی شده با Galaxy S21 Ultra است و به طور بالقوه راه را برای یک سیستم زوم پیشرفته تر هموار می کند.

تکامل فناوری دوربین سامسونگ در گوشی های هوشمند سری S آن قابل توجه بوده است. به عنوان مثال، گلکسی اس 20 اولترا یک دوربین پیشگامانه با زوم دیجیتال 100 برابری را به لطف لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی خود با زوم اپتیکال 4 برابر معرفی کرد. متعاقباً، گلکسی نوت 20 اولترا از یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری و زوم فضایی 50 برابری بهره می برد.

در مدل های اخیر، مانند گلکسی اس 21 اولترا، گلکسی اس 22 اولترا و گلکسی اس 23 اولترا، سامسونگ دستگاه های خود را به دو سنسور تله فوتو مجهز کرد که هر کدام کیفیت 10 مگاپیکسل دارند. این سیستم امکان زوم اپتیکال 3 برابر و 10 برابر را با استفاده از هر لنز فراهم می‌کرد، در حالی که حداکثر زوم فضایی تا زمان عرضه S23 Ultra روی 100 برابر بود.

شایعات اولیه حاکی از آن بود که گلکسی اس 24 اولترا یک سنسور تله فوتو جدید با زوم متغیر معرفی خواهد کرد که احتمالاً از یک سیستم سه دوربین تشکیل شده است. با این حال، گزارش‌های بعدی نشان می‌دهد که سامسونگ برنامه‌های خود را تغییر داده و تصمیم گرفته است پیکربندی دوربین فعلی گلکسی اس 24 اولترا را حفظ کند.

گنجاندن احتمالی دوربین با زوم اپتیکال 5 برابر در گلکسی اس 24 اولترا، یک پیشرفت هیجان انگیز برای علاقه مندان به عکاسی و کاربران گوشی های هوشمند است. از آنجایی که سامسونگ همچنان مرزهای فناوری دوربین گوشی‌های هوشمند را در پیش می‌گیرد، انتظار می‌رود دستگاه پرچم‌دار آینده قابلیت‌های زوم چشمگیری را ارائه دهد که به کاربران اجازه می‌دهد جزئیات پیچیده را از دور ثبت کنند.

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 21 هم بدون شارژر و هنذفری عرضه می‌شود؛ سامسونگ هم سیاست اپل را پیش گرفت!

در دیگر خبرها ما قبلاً جزئیاتی در مورد پردازنده رده بالا آینده Exynos 2400 گزارش هایی کسب کردیم، به نظر می رسد سامسونگ در حال کار بر روی Exynos 2300 است. آخرین باری که در مورد Exynos 2300 شنیدیم، گفته شد که یک پردازنده 9 هسته‌ای قدرتمند، با یک هسته Cortex-X3 دارای فرکانس 3.09 گیگاهرتز، چهار هسته Cortex-A715 دارای فرکانس 2.65 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex است.

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : گلکسی اس 24 اولترا با دوربینی دارای زوم 5 برابری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *