مروری بر مشخصات Figo Gravity بسیار ارزان

همچنان که بازار تلفن همراه در ایالات متحده در حال رشد است، دوران پرفراز و نشیب خود را دارد. به لطف برندهای مشهور و البته محبوب iPhone، Pixels و Samsung پرچمدارهای آن ها با سرعت بیشتر به فروش رسیده و در این میان برندهای کم شهره تری مانند BLU و Figo اصلا به چشم نمی آیند. در حالیکه شاید این برندها تلفن های همراه با مشخصات بالا اما مقرون به صرفگی بهتری ارائه دهند. در این مقاله قصد داریم به مشخصات آخرین تلفن همراه “Figo” تحت عنوان “Figo Gravity” بپردازیم.

  • طراحی

دقایق صرف شده برای باز کردن و از جعبه درآوردن تلفن همراه نشانگر بیشترین هزینه ای است که “Figo” تا به حال صرف آن کرده است. تلفن همراه “Figo Gravity” از فلز طراحی شده و دارای دو آنتن در بالا و پائین پشت می باشد که رنگ خاکستری تیره تر دارند. تلفن همراه 5.5-اینچ “Figo” بزرگتر از حدی است که بتوان آن را راحت در دست گرفت. با این حال یک اسکنر اثرانگشت، مادون قرمز و همچنین چراغ نوتیفیکشن LED در آن تعبیه شده که با قیمت زیر 200 دلار بسیار مناسب است.

کلیدهای پاور و تنظیم صدا در راست، پورت microUSB در پائین، شارژر استاندارد، هدفون، دو سیم کارت و کارت حافظه در چپ تلفن همراه تعبیه شده است.

  • صفحه نمایش

“Figo” دارای صفحه نمایش 5.5-اینچ اچ-دی (720×1280 پیکسل) می باشد که از نظر تراکم پیکسل به کیفیت 1080p شبیه نیست اما فشار کمتری به باتری و گرافیک زیر سیستم وارد می کند.

  • رابط کاربری

“Figo Gravity” بر روی سیستم عامل اندروید 6.1 مارشمالو اجرا شده که احتمالا برای افراد پرتوقع آزاردهنده است. همچنین آیکون های آن مسطح و رنگارنگ نیست. اما با این حال، نمی توان منکر لمس فوق العاده این تلفن همراه شد. به خصوص حرکات باز/قفل کردن صفحه نمایش با لمس انگشت بسیار خوب و سریع انجام می گیرد. و شما تفاوت آن را به حتم احساس خواهید کرد.

  • پردازنده و حافظه

تلفن همراه “Figo Gravity” با بهره گیری چیپست 8-هسته ای مدیاتک، رم 3 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 32 گیابایت (قابل ارتقا از طریق کارت حافظه microSD) نشان می دهد که با این قیمت بسیار خوب راه اندازی شده است. با توجه به رابط کاربری پیش فرض، بسیار اجرای همواره داشته و اگرچه گاه و بیگاه سکسکه هایی هم دارد! اما اکثر برنامه ها و بازی ها بر روی آن اجرا می شوند، در حالیکه زمان بارگزاری مناسب و معقولی دارند.

  • دوربین

راه اندازی دوربین های “Figo” معقولانه به نظر می رسد! دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است. قابلیت های فوکوس اتوماتیک و حالت HDR را هم به این دو اضافه کنید.

  • انتظارات

تاکنون “Figo Gravity” بهترین تلفن همراه موجود در بازار با قیمت زیر 200 دلار (به طور دقیق 179 دلار) با بدنه فلز، سیستم عامل اندروید و باتری بزرگ 3000 میلی آمپری می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مروری بر مشخصات Figo Gravity بسیار ارزان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *