گلکسی اس 23 اولترا هم سایز نسل قبل است

گلکسی اس 23 اولترا هم سایز نسل قبل است

به نظر می رسد گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا تا حد ممکن شبیه اس 22 اولترا باشد. Ice Universe از افشاگران صنعت می‌گوید که گوشی هوشمند جدید چندان تغییری نخواهد داشت به شکلی که پرچمدار تلفن همراه با کوچک‌ترین تغییر ظاهری در تاریخ سامسونگ خواهد بود. اما سپس توضیح می دهد که برخی از جزئیات طراحی و ساختار دوربین ممکن است متفاوت باشد. یعنی ما در مورد این واقعیت صحبت نمی کنیم که Galaxy S23 Ultra دقیقاً شبیه به پرچمدار فعلی خواهد بود، بلکه بدنه در کل از نظر سایز و شکل تغییر نخواهد کرد.

ابعاد نیز تقریباً ثابت خواهند ماند و چیزی در سطح 163×78×8.9 میلی متر. باتری نیز بدون تغییر باقی می ماند، یعنی ما در مورد ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت صحبت می کنیم که مربوط به افشا اخیر است. این منبع اطلاعاتی همچنین ادعا می کند که صفحه نمایش ابعاد و وضوح خود را حفظ خواهد کرد، یعنی دارای انحنای 6.8 اینچ با وضوح 3088 در 1440 پیکسل.

علاوه بر این، منبع می گوید که تاکنون ترکیب سخت افزاری و نرم افزاری Snapdragon 8 Gen 2 و One UI 5.1 تایید شد. بنابراین باید انتظار عملکرد ایده آلی داشت. Ice Universe یکی از اولین کسانی بود که در مورد گوشی های هوشمند با صفحه نمایش آبشاری، در مورد بریدگی آیفون X، در مورد طراحی جدید آیفون 14 و در مورد سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی سامسونگ صحبت کرد.

در اخباری مرتبط سامسونگ در رویداد Unpacked خود از گلکسی Z Fold4 رونمایی کرد. این شرکت کره‌ای اعلام کرد که این گوشی برای پیش‌سفارش از امروز در دسترس خواهد بود و عرضه عمومی آن از 26 آگوست در برخی کشورها آغاز می‌شود. گلکسی زد فولد 4 اولین دستگاهی است که اندروید 12L گوگل را به کار می گیرد که ویژه گوشی های تاشو طراحی شده است.

گلکسی زد فولد 4 هیولایی بوده که به چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 کوالکام SM8475 چهار نانومتری مجهز شد و با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت تا 1 ترابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. این گوشی باتری 4400 میلی آمپرساعتی داشته و با فناوری شارژ سریع 25 واتی در 30 دقیقه 50 درصد شارژ می شود. همچنین به فناوریش ارژ سریع بی سیم هم تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 21 یا آیفون 12 پرومکس؟

در سوی دیگر باید به صفحه نمایش اصلی 7.4 اینچی QXGA+ با پنل Dynamic AMOLED و نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتزی اشاره کرد. این نمایشگر در کنار صفحه نمایش بیرونی 6.2 اینچی HD+ با پنل Dynamic AMOLED و نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتز قرار می گیرد. در سایر مشخصات باید به دوربین عقب سه گانه 50 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی اولتراواید پرداخت که در کنار حسگر لرزشگیر اپتیکال قرار می گیرد. ناگفته نماند دستگاه با وضوح 4K@60 فریم می تواند تصویربرداری کند و از HDR10+ پشتیبانی دارد. دوربین سلفی داخلی 4 مگاپیکسلی زیر نمایشگر است اما سلفی بیرونی 10 مگاپیکسلی محسوب می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی اس 23 اولترا هم سایز نسل قبل است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *