گلکسی اس 23 اولترا دوربین سلفی ضعیف تری دارد

شرکت سامسونگ برنامه دارد تا سری گلکسی اس 23 را اوایل سال 2023 معرفی کند. وشی های پرچمداری که مشخصات کلیدی بهبودیافته نسبت

شرکت سامسونگ برنامه دارد تا سری گلکسی اس 23 را اوایل سال 2023 معرفی کند. وشی های پرچمداری که مشخصات کلیدی بهبودیافته نسبت به نسل پیشین خواهند داشت.

گوشی های پرچمدار سامسونگ همیشه به دلیل یک ویژگی مهم، تعداد مگاپیکسل، شناخته شده بوده اند. برخلاف سایر برندها، سامسونگ دوست ندارد مگاپیکسل گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را به خطر بیاندازد، مخصوصاً وقتی صحبت از سری S می‌شود. سامسونگ یک جهش بزرگ از دوربین جلوی 10 مگاپیکسلی در گلکسی اس 10 پلاس به 40 مگاپیکسل در گلکسی اس 20 اولترا داشته است. کاربران برای Galaxy S23 Ultra نیز همین انتظار را داشتند.

سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا که در سال 2020 عرضه شد، ارتقای عمده ای در تعداد مگاپیکسل دوربین های جلوی گوشی های هوشمند پرچمدار سامسونگ ارائه کرد. از آن زمان، تمام پرچمداران قبلی سامسونگ دارای دوربین جلوی 40 مگاپیکسلی بودند. در واقع، همه ما فکر می‌کردیم که از دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی به اندازه کافی استفاده کرده‌ایم. S20 Ultra، S21 Ultra و S22 Ultra همگی از 40 مگاپیکسل استفاده می کنند. زمان آن فرا رسیده است که سامسونگ برای ارتقاء اقدام کند. متاسفم که حباب های شما را ترکاند، اما ممکن است سامسونگ ترجیح دهد رتبه را کاهش دهد.

بر اساس گزارشی از GalaxyClub، خط تولید پرچمدار بعدی سامسونگ در فوریه 2023 عرضه می شود. بالاترین مدل، Galaxy S23 Ultra ممکن است شاهد کاهش قابل توجهی در بخش دوربین جلو باشد. از طرف دیگر، مدل پایه گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس در نهایت به دوربین جلو ارتقا خواهند یافت. سامسونگ در نهایت دوربین های جلوی 10 مگاپیکسلی را کنار گذاشته و به سراغ دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی ارتقا یافته می رود.

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا نیز ممکن است رزولوشن 40 مگاپیکسلی را نسبت به مدل قبلی خود کاهش دهد و مانند اس 23 و اس 23 پلاس، 12 مگاپیکسل را انتخاب کند. اکنون، برای کاربران معمولی تلفن هوشمند، این ممکن است مانند یک ارتقاء به Galaxy S23 و S23 Plus باشد. و البته، کاهش ناامید کننده به S23 Ultra.

این ممکن است فقط در دنیای فناوری صادق نباشد. وقتی صحبت از عملکرد دوربین به میان می آید، تعداد پیکسل همه چیز نیست. چیپ‌ست‌های موجود در گوشی‌های هوشمند و همچنین پردازش نرم‌افزاری در جایی که تعداد پیکسل‌های کمی وجود دارد، به کار می‌روند. با وجود کاهش مگاپیکسل، چیزی که سامسونگ می تواند به شما اطمینان دهد این است که دوربین جلوی S23 Ultra قطعا عملکرد بهتری نسبت به مدل های قبلی خود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  تبلت Galaxy Tab S7+ 5G سامسونگ با یک باتری پرظرفیت در راه است

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا فوریه سال آینده منتظر ماند و مشخص شود این شرکت کره ای چه برنامه ای دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی اس 23 اولترا دوربین سلفی ضعیف تری دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *