گسترش ممنوعیت هواوی توسط ایالات متحده در سال 2020

گسترش ممنوعیت هواوی توسط ایالات متحده در سال 2020

ایالات متحده در تلاش است دامنه ممنوعیت هواوی را در سال 2020 گسترش دهد، دبیر بازرگانی ویلبرور راس به بلومبرگ فاش كرد كه دولت فدرال براساس آیین نامه های جدیدی عمل می كند كه هدف آن رد كردن نوآوری های بیشتر ایالات متحده در رابطه با هواوی است.

ممنوعیت هواوی در سال 2020

اگر 35٪ یا خیلی کمتر از سازمان تجارت در ایالات متحده انجام شود، تا زمانی که این عامل مجاز به صادرات کالاها به هواوی باشد، ممکن است این عامل را به دست آورد، ظاهراً ایالات متحده قصد دارد این تعداد را به 10٪ یا خیلی کمتر، با محدود کردن انواع مختلف مشاغل مجاز به پشتیبانی هوآوی است.
براساس سوابق، دولت فدرال ایالات متحده براساس سیاستی عمل می کند که مطمئناً اقلام هوآوی ایجاد شده در ایالات متحده را امتناع می ورزد و همچنین فراتر از آن ساخته می شود و دامنه ممنوعیت را نیز گسترش می دهد.

گسترش ممنوعیت هواوی توسط ایالات متحده در سال 2020

تولیدکنندگان ایالات متحده در واقع ذکر کرده اند که قطع کامل موارد مربوط به ایالات متحده به هواوی مطمئناً مضر نخواهد بود زیرا هواوی به احتمال زیاد نوآوری جایگزین را از حاملان غیر آمریکایی کشف خواهد کرد. نگرانی دیگر این است که چین ممکن است با بستن کل بازار چین به تجارت ایالات متحده اعتصاب کند. بازار چین بزرگترین بازار در جهان است و هم اکنون نیز توسط اپل و همچنین تولید کنندگان متنوع دیگری به شدت مورد توجه است.
هیچ تاریخ مشخصی برای تعیین مراحل جدید وجود ندارد ، اما ظاهراً به سرعت در حال انجام است.
یکی از منابع گفته است ، این اقدام این پیشنهاد را به خطر انداخته است ، اما دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده ، هفته آینده جلسه های سطح بالایی را برای بحث در مورد این موضوع برنامه ریزی کرده است و افزود که پنتاگون نگرانی های خود را درباره تأثیر در مشاغل آمریکایی ذکر کرده است.
این اقدام ، به نوبه خود ، باعث شده است که مقامات وزارت بازرگانی پیشنهادی را برای عقب نشینی از شرکتهای مستقر در ایالات متحده آمریکا با Huawei پس بگیرند.
نبرد هوآوی با ایالات متحده بر سر ممنوعیت های تجارت هنوز بسیار زنده است ، تقریباً یک سال پس از آن که کاخ سفید در ابتدا هوآوی را خطری امنیتی خواند. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت هواوی، رن ژنگفی، پیش از این اظهار داشت كه این شركت قصد دارد تا تغییرات بیشتری برای كاهش نفوذ آمریكا بر روی خطوط عرضه و فروش خود ایجاد كند و به نظر می رسد ترسهای كسب و كارهای ما در همین خط تفكر پیروی می كند. به نقل از رویترز ، مقامات پنتاگون با بعضی از مشاغل ایالات متحده همکاری می کنند که نمی خواهند دولت فروش محصولات آمریکایی به هواوی را تنظیم کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گسترش ممنوعیت هواوی توسط ایالات متحده در سال 2020

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *