گلکسی A55 در تمام جهان عرضه نمی شود

گلکسی A55 در تمام جهان عرضه نمی شود

روز گذشته سامسونگ دو گوشی گلکسی A55 و A35 میان رده را با طراحی جدید، سخت افزاری بروز و برخی ویژگی های دیگر معرفی کرد. حال مشخص شده تنها مدل A35 به بازار ایالات متحده می رسد.

در بیانیه ای که نماینده سامسونگ در ایالات متحده به CNET داده، آمده است:

“ما می توانیم تأیید کنیم که Galaxy A35 5G به بازار ایالات متحده می آید و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر در هفته های آینده هستیم. ما در حال حاضر گلکسی A55 5G را حمل نخواهیم کرد. در اینجا یک نمای کلی از آنچه بازار ایالات متحده به آن دسترسی نخواهد داشت، ارائه شده است.”

گلکسی A55 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی S-AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز با حداکثر روشنایی 1000 نیت است. در بخش سخت افزاری دارای تراشه اگزینوس 1480چهار نانومتری، 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم، 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با شارژ سریع 25 واتی تعبیه شده است.

برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر، یک اسلات کارت microSD دارد. این دستگاه به اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.1 مجهز بوده و تایید شده که چهار به‌روزرسانی سیستم‌عاملی اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند.

گلکسی A55 دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و پنل عقب آن دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS است. دوربین اصلی با یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو همراه است. این دستگاه دارای قاب آلومینیومی، محافظ Gorilla Glass Victus، بلندگوهای دوگانه، 5G، eSIM، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.3، NGC و پورت USB-C است. دستگاه دارای شاسی با استاندارد IP67 ضدآب و ضخامت 8.2 میلی متر و وزن 213 گرم است.

از سوی دیگر، گلکسی A35 مجهز به اگزینوس 1380 دارای یک دوربین جلو 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی، با OIS) + 8 مگاپیکسل (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) است. این دستگاه دارای 6 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی و یک قاب پلاستیکی است. بقیه مشخصات تقریباً مشابه A55 است.

گلکسی A55 و محدودیت در عرضه آن

در دیگر خبرها سامسونگ در نظر دارد بزودی تبلت گلکسی تب اس 6 لایت 2024 خود را معرفی کند. مدلی که طراحی بهبودیافته نسبت به قبل داشته و با ویژگی‌های برجسته از راه می رسد.

تبلت آینده این غول فناوری کره جنوبی در دو نوع مختلف بر روی پلتفرم گواهی TDRA امارات دیده شده است. با نگاهی به پایگاه داده آنلاین، می‌توانیم ببینیم که مدل‌های LTE و WiFi تأیید شده‌اند. این شامل شماره مدل SM-P625 و SM-P620 هم می شود. همین هفته، این شماره مدل ها در گواهی های دیگر نیز دیده شد.

بیشتر بخوانید  سامسونگ و معرفی نمایشگر ViewFinity S6

این دو نسخه از گواهی بلوتوث SIG دیدن کرده و پشتیبانی از استانداردهای بلوتوث 5.3 را آشکار کرد. به طور مشابه، گواهی FCC و UL گلکسی تب اس 6 لایت 2024 را با یک باتری 6840 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع سیمی 15 واتی پشتیبانی می کند، فهرست کرد. اوایل امروز (8 مارس 2024) رندرها و مشخصات این تبلت نیز در گزارش Winfuture فاش شد.

بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، Galaxy Tab S6 Lite 2024 دارای یک پنل 10.4 اینچی LCD بلند است که وضوح FHD+ را ارائه می دهد. در جلو نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده، در حالی که در عقب دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی است. نسخه 2024 گلکسی تب اس 6 لایت سامسونگ به تراشه اگزینوس 1280 مجهز خواهد شد که ممکن است با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شود. انتظار می رود قیمت آن حدود 400 یورو باشد و در رنگ های مشکی و بژ عرضه شود.

در اخباری مرتبط برکسی پوشیده نیست که سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگانه چیپ حافظه بوده و تاکنون توانسته جدیدترین فناوری‌ها را در این چیپ‌ها برای افزایش سرعت عمل به کار گیرد.

فناوری MUF شامل تزریق ماده ای بین نیمه هادی ها پس از حفاری سوراخ های ریز متعدد در لایه های نیمه هادی است. هدف این فرآیند اتصال ایمن چند نیمه رسانا به صورت عمودی است. آزمایش‌های اخیر سامسونگ بر روی فرآیند MR MUF برای حافظه‌های انباشته سه‌بعدی، در مقایسه با روش‌های مرسوم مانند فیلم‌های غیر رسانا فشرده حرارتی (TC NCF) عملکرد بهتری را نشان داده است. با این حال، ملاحظاتی در مورد تأثیر آن بر ویژگی های فیزیکی وجود دارد.

در حالی که سامسونگ به دلیل الزامات خاص، MUF را برای فناوری HBM نامناسب می‌داند، اما کاربردهای بالقوه‌ای را در ماژول‌های حافظه داخلی دوگانه ثبت‌شده 3DS (RDIMM) که عمدتاً در محیط‌های سرور استفاده می‌شوند، می‌بیند. این تصمیم با تعهد سامسونگ به پیشرفت فناوری‌های حافظه DRAM سرور برای برآورده کردن تقاضاهای در حال تحول صنعت مطابقت دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی A55 در تمام جهان عرضه نمی شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *